Nord Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Hejsan. Som ni säkert har märkt har Speeder gjort en tråd ang. showroom för era mods. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=29783 Nu undrar jag om ni vill att vi ska ha den tråden som ett "showroom".? Med det menar jag att ska vi lägga alla våra/era mods där istället för att ha en massa andra topics? Jag vill inte bestämma detta själv utan vill ha era synpunkter på förslaget eftersom det är faktiskt ni som gör att detta forumet går runt. Och därför vill jag att ni ska få vara med och besluta lite i alla fall. Så vad tycker ni?. Ska vi ha den som en "showroom" tråd för era/våra mods?. Klistrar ej denna eftersom då blir det för många klistrade och då försvinner dess mening, just att vara viktiga. Mycket Väl Hälsningar A.A Redigerad 21 juni, 2005 av A.A Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Varför inte? Det är lika bra eftersom att den är aktiv och allt. Vote: Ja, Kört hårt A.A Btw, A.A, jag tycker att du har skött dig bra hittills. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Säger som Panimala "Om man har gjort en mod så är det väl klart att man vill stoltsera med en egen tråd, där kommentarerna endast riktas till en själv som gjort modden." Redigerad 21 juni, 2005 av Ace Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Håller med Ace. Tråkigt och onödigt enligt mig... Om man har gjort en mod så är det väl klart att man vill stoltsera med en egen tråd, där kommentarerna endast riktas till en själv som gjort modden. Redigerad 21 juni, 2005 av Panimala Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Håller med Ace. Tråkigt och onödigt enligt mig... Om man har gjort en mod så är det väl klart att man vill stoltsera med en egen tråd, där kommentarerna endast riktas till en själv som gjort modden. Det Ace menade är att han tyckte att A.As idé var bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Det Ace menade är att han tyckte att A.As idé var bra Ja... Ha... Aja, hursomhelst, fyfan vad lamt att ha ett modforum om det bara ska vara en topic där man visar upp sina mods. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Ja... Ha... Aja, hursomhelst, fyfan vad lamt att ha ett modforum om det bara ska vara en topic där man visar upp sina mods. Ändrade mig också nu faktist.. Det är ju det moddningsforumet är till för bl.a Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Håller med Ace. Tråkigt och onödigt enligt mig... Om man har gjort en mod så är det väl klart att man vill stoltsera med en egen tråd, där kommentarerna endast riktas till en själv som gjort modden. Precis vad jag tycker! roligare om det blir en ända fokus på en ända modd. det blir så rörigt annars;) . Redigerad 21 juni, 2005 av gurfi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Om man har gjort en mod så är det väl klart att man vill stoltsera med en egen tråd, där kommentarerna endast riktas till en själv som gjort modden. *Stämmer in i körsång med Panimala (falsksång görs bättre tillsammans.)* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Just därför jag vill ha era synpunkter. Ville inte bestämma detta själv. Men jag väntar ett tag så alla får chansen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Gör man en mod är det ju självklart att man vill ha en egen tråd för den. Däremot kanske man gör en liten mod eller skin med t.ex ett par skor eller en t-shirt, och då kanske det är onödigt med en tråd dedikerad till dom. Större moddar/skins som kanske en bil eller nåt förtjänar isånafall störreplats då man troligtvis kämpat mer med den, än ett par skor... Blev lite luddigt, men jag hoppas ni förstår! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Eftersom denna tråd visats 137 gånger så antar jag att alla som vill ha sagt något har sagt det. Eftersom reaktionerna inte var positiva på en sådan tråd kommer inte förslaget genomföras. Tack för att ni tog er tid. /A.A Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts