Weener Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Man kan ju typ inte köra bil istan för varenda person i spelet som inte har bil vill ju ha en så då kommer alla sno bilar av varandra ,man kanske kan låsa sin bil så får man hämte motorsåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 (redigerad) Man kan ju typ inte köra bil istan för varenda person i spelet som inte har bil vill ju ha en så då kommer alla sno bilar av varandra ,man kanske kan låsa sin bil så får man hämte motorsåg mmm det skulle vara grymt om man kunde låsa bilarna tänck jag fick en liten fantasi hur det kunde gå till: tänck man har en jätte snygg snabb bil och ska in och göra ett bakrån när man kommer ut så står det en kille där och sågar sönder dörren på bilen he he Redigerad 4 januari, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Ja det skulle vara ballt!! Då tar man fram sitt hagelgevär och sköt huvudet av honnom....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Ja det skulle vara ballt!! Då tar man fram sitt hagelgevär och sköt huvudet av honnom....... men jag kommer nog inte köpa det för dom snackar om att det kommer vara i 2d! 2d SUGER!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 men jag kommer nog inte köpa det för dom snackar om att det kommer vara i 2d! 2d SUGER!! 2D är bra, 3D är bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 2D är bra, 3D är bättre... Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Håller med till 50% 3d är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 3d är bäst! skolle va coolt om man kunde träffa tjejer som spelar som är horor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 3d är bäst! skolle va coolt om man kunde träffa tjejer som spelar som är horor he he jag skulle ta upp dom till mitt rum och K#####t dom sen skulle jag döda dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 dom kommer nog säkert tillbaka för att hälsa på igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Det är väl roligare att köra i 2d en inget alls??? Men jag kan hålla med om att 3d är bra mycket bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 hmm man kan ju bara ha spekulationer om det kommer bli 3d eller 2d eftersom man vet aldrig om rockstar games skulle ändra sig om någonting utan att säga det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 hehe, men det e ändå kul att liksom drömma bort sig lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 hehe, men det e ändå kul att liksom drömma bort sig lite drömma sig bort, inte drömma bort sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 men jag kommer nog inte köpa det för dom snackar om att det kommer vara i 2d! 2d SUGER!! Jag tror absolut inte att GTA4 blir ett 2D-spel, finns det någon anledning av Rockstar att göra så?? Om GTA4 blir ett 2D-spel så lovar jag att ge tusen (1000) kronor till alla här på forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Jag tror absolut inte att GTA4 blir ett 2D-spel, finns det någon anledning av Rockstar att göra så?? Om GTA4 blir ett 2D-spel så lovar jag att ge tusen (1000) kronor till alla här på forumet!!! Bara det inte är träd-kronor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts