Dompa Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Okej nu så har mitt gta blivet helt cp så ja ska installera om skite...Några frågor bara: 1:Det går väl att spara sina Save files,installera om gta och lägga in dom igen? 2:Om ja,vart ligger save filerna? Dom borde ligga i Mina Dokument,men vart och vad heter dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 1. Ja. 2. Du hittar dom i C:\Mina dokument\GTA San Andreas User Files. gta_sa.set är inställningarna i spelet, och sen är sparfilerna med siffror i sig. Om det är en 1:a i filen är det nr 1 i savelistan du har inne i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dompa Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Excellent! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts