GTaJäGaReN Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Hej alla glada gubbar! Det finns säkert andra här än jag som håller på med mapping, modellering, kodning eller något liknande till Half-Life. Jag har iaf öppnat en ny sida som heter HLMapping. Den handlar om editering av Half-Life och Half-Life 2 och dess modifikationer. Sidan Forumet Kom gärna med bra kritik, och så får ni gärna registrera er på forumet (För jag vill leka admin, whahahah ) Nejdå, men kika in och säg vad ni tycker EDIT: Kanske la tråden fel nu, men sidan handlar ju om spel så... EDIT2: Vi finns på IRC också! #hlmapping @ QuakeNet Redigerad 21 juni, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Kunde tro att det fanns ett forum så att man ska kunna.. disktuera sidans innehåll och göra en miniatyr av GTAsajten fin sida. GJ Redigerad 21 juni, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Kanske det kan bli något av det. Kolla lite på http://www.leveldesign.nu/ för insperation. EDIT: Låt gäster läsa forumen utan att registrera, inte speciellet bra som det är nu. Redigerad 21 juni, 2005 av LoneWolF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Bra sida! Men du kommer få svårt att konkuera med Leveldesign. Hur vet jag det? Jo för jag har själv fått se sidan hur den kommer se ut (ink. alla guider) plus att jag har själv skrivit några guider där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Håller på med mapping till counter-strike source. Btw: länkerna funkar inte för mig. Redigerad 22 juni, 2005 av p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Btw: länkerna funkar inte för mig. Samma här :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Vi håller på och flyttar om hela huset, jag har t,ex. bytt rum, så datorn har inte varit på, men nu är den igång Jag kommer inte klara att konkurrera ut LevelDesign? Varför skulle jag göra det? Dom är ju heliga, det var ju därifrån jag lärde mig mappa från början Men det är ju alltid bra med flera sidor, men inte för många. Som det finns t,ex. miljontals gtasidor @Personal-Computer: Nej, jag gör ingen wannabe-gtasajten. Bara för att jag har ett forum på sidan behöver inte det betyda att det ska vara exakt likadant som det här forumet... Jag gillar IPB, det är mycket bättre än alla andra forum som finns upplagda på nätet.. Over and out, end of story Btw, varför finns det en P-C och en p-c-2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Btw, varför finns det en P-C och en p-c-2? Han har funnits ett tag. Sen David_ blev bannad. Han beundrar väl mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Han har funnits ett tag. Sen David_ blev bannad. Han beundrar väl mig puss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Dåligt att man måste vara medlem för att kunna kika i forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Dåligt att man måste vara medlem för att kunna kika i forumet Nej, det är perfekt. Får man förhoppningsvis veta andras åsikter också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 http://img153.echo.cx/img153/5863/lolgtahunter9pw.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Ja justdet, delta g-linade hela bunten igår, utan någon speciell anledning. Nu har han gjort något så sidan inte funkar heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 GG! Hunter! Men sidan funkade inte just nu, ska ta en titt på Söndag, ska iofs ner till min moster och morbror nu men kommer hem i slutet av helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 GG! Hunter! Men sidan funkade inte just nu, ska ta en titt på Söndag, ska iofs ner till min moster och morbror nu men kommer hem i slutet av helgen. Läs min post som är över din Ska väl fixa imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Pff-- nu känner jag mig riktigt mobbad. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts