Guest CombatCraft90 Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Okay, heres the deal! Varje gång jag slår på datorn måste jag genast söka igenom datorn med Ad-Aware. Även om datorn INTE varigt på så hittar den ändå 34 mystiska filer. Detta är väll då någonslags kapnings försök från yttre världsrymden? Hur blir jag av med detta? /Tack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 A http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=25961 Gå in där så kan du nog hitta något bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Hokus-pokus, titta här. EDIT: Damn it! Redigerad 21 juni, 2005 av Jacker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Hadde visst missat den biten... Nu får någon snäll moderator gärna låsa! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 "Snäll moderator"... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) "Snäll moderator"... Ord, vi är onda som fan. Vissa av oss äter barn och läser "Hänt i veckan". *Låst* "hänt i veckan" är bara för mycket // Stell Redigerad 21 juni, 2005 av StellHell Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts