_nisse91_ Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Asså det stora planet i uppdraget "Stowaway" jag har set en bild på det och där står att det heter andromada men hur kan man få det planet? + jag är ny här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Välkommen till forumet, antagligen så vet du inte om search funtionen längst ner, men planet får du alldrig i hela spelet kommer väl nån mod senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Hur ser det planet ut? .. kan nån ladda en bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_nisse91_ Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Ok, Tack Men på bilden så står planet på landnings banan vid verdant Meadhows Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Kan nån ladda en bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_nisse91_ Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Såhär ser det ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 ´Ha det där planet vet jag vart det finns ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_nisse91_ Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Vardå Las venturas flygplats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Det finns ett ganska stort flygplan vid flygplatsen i LV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_nisse91_ Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Var finns det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jag kan inte säga exakt men det finns i öknen... jag vet inte var .. jag blev nedsjuten av militären och sen så gick jag bara runt lite och så öppnade sig en stor j*vla port snett nedifrån och där stod det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jag kan inte säga exakt men det finns i öknen... jag vet inte var .. jag blev nedsjuten av militären och sen så gick jag bara runt lite och så öppnade sig en stor j*vla port snett nedifrån och där stod det Finns ett som liknar det också, fast är ett passagerar flygplan. på PS2 fanns det något sätt att få fram det, men vet ej hur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Det är inte den där du menar då? AT-400, finns i den stooora hangaren på flygplatsen i LV. Sorry för den suddiga bilden, har PS2 versionen + digitalkamera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wendel Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Det är inte den där du menar då? AT-400, finns i den stooora hangaren på flygplatsen i LV. Sorry för den suddiga bilden, har PS2 versionen + digitalkamera Hur fick du tag i andromadan? använde du cheat cdn? Jag har den med jag lyckas inte få fram den :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Det är inte den där du menar då? AT-400, finns i den stooora hangaren på flygplatsen i LV. Det var det planet jag menade. Redigerad 21 juni, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Den finns i SA, men finns inte tillgänglig. R* tog väl bort den strax före release. Däremot gick den att få fram med hjälp GameShark o.s.v. I PC- verisionen går den nog att modda fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts