Air_born Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Hur Får Man Dubbla Vapen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Hur Får Man Dubbla Vapen?? Man måste få Hitman först så får man det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Man måste få Hitman först så får man det. Jaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jaha Om du inte vet vad Hitman är så är det en grej som gör så CJ oftast får två vapen i handen. För att få Hitman gäller det att helt enkelt skjuta mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Om du vill kunna ha 2 vapen så kan du skjuta på ett bildäck ända tills du når hitman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylan Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jag är Hitman me alla vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jag med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Annars om du är en "oärlig" person kan du ju alltid modda spelet så du direkt kan ha dubbla vapen av alla sorters vapen. Dock så minns jag inte vart den modden finns, men tror den finns på gtagaming.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Kan man ha dubbla desert eagles? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_NIGHTMARE_ Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Ja med modden kan man ha dubbla vapen i allt..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Ja med modden kan man ha dubbla vapen i allt..... Alltså utan modden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_NIGHTMARE_ Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Tror inte det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Acer Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag har 100% på UZI:n (eller vad den heter?!) men hur ta<r man upp ett andra vapen? Har 100% på pistol också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Vilka vapen kan man ha två av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag har 100% på UZI:n (eller vad den heter?!) men hur ta<r man upp ett andra vapen? Har 100% på pistol också.. Du tar inte upp ett extra vapen, CJ får automatiskt två mini smgs i händerna när man har Hitman som level. -- Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts