Kaboom Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Här har ni en hastighetsmätare till SA: Länk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Funkar inte för mig ser ingen hastighetsmätare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pr4y3r Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jäklar vilken snygg o skön! finns det nått annat sätt att ha den utan det dära "programmet". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Funkar inte för mig ser ingen hastighetsmätare Nu fungerar den va? @ IRC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Nu fungerar den va? @ IRC Nope Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Nope Hm? Sa inte du att den fungerade? Edit: Nej, det var visst Spookie som sa det. Redigerad 21 juni, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Screen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Vad ska man göra? Det står bara unable to execute när jag trycker på exe filen och ställer in inställningarna. Måste man lägga den i någon speciell mapp? Jag la in den i data för jag trodde den skulle vara där men det fungerade inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 .funkade fint här.. startade skiten på skrivbordet bara.. datorn fattade inte att jag tryckte på Prt Sc så det blev ingen screen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Niice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 .funkade fint här.. startade skiten på skrivbordet bara.. datorn fattade inte att jag tryckte på Prt Sc så det blev ingen screen.. HUR DÅ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 För mig står det att jag behöver åtminstånde Direct X9.0. Har ju redan det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Funkar inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oho Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Jag har nog alldrig fått en sån dära speedometer att fungra Så ni som inte häller får det att fungera Ni är Inte ensamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 För mig står det att jag behöver åtminstånde Direct X9.0. Har ju redan det... Samma för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts