Jump to content

Varför får jag inga fler uppdrag?

Recommended Posts

.om du menar det när man ska trycka på pilar i rätt ögonblick så har jag gjort det..

Nej inte det. Jag menar det där updraget High Stakes, Low Rider. Det uppdraget som det står CV på radarn, har du gjort det?

Du ska iaf kunna göra det uppdraget. Eftersom man kan göra det efter uppdraget du trodde jag menade först. :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Http://www.thegtaplace.com/sastats/index.php?user=megawatti

Kommit typ lika långt som dig, fan jag pallar inte spela längre :wacko: inga roliga updrag längre... och nu har jag för lågt i Sim-värde eller något, så jag kan itne göra W (Den blide killens) updrag :'( vad ska ja göra?

Träna upp lung capacity kanske?

Det gör du genom att dyka under vattnenytan mycket, var bara inte under för länge. :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej inte det. Jag menar det där updraget High Stakes, Low Rider. Det uppdraget som det står CV på radarn, har du gjort det?

Du ska iaf kunna göra det uppdraget. Eftersom man kan göra det efter uppdraget du trodde jag menade först. -_-

.nepp, har inte gjort det uppdraget.. står inte CV på radarn heller..

åkte till stället men man kunde bara tävla/slå vad genom att stå o hoppa.. trycka på pilar..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor