^MeTaNoLiC^ Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 .har klarat dom första uppdragen hos sweet, ryder, og loc och big smoke men nu får jag inga nya uppdrag... vad ska jag göra? mina stats: http://www.thegtaplace.com/sastats/index.php?user=metanolic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Efter att du klarat alla dom uppdragen kommer Tennpenny ringa dig och säga att du ska åka till en Donut Shop i Market, där kan du göra fler uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Efter att du klarat alla dom uppdragen kommer Tennpenny ringa dig och säga att du ska åka till en Donut Shop i Market, där kan du göra fler uppdrag. .men jag har ju bara sprungit runt i flera dagar nu och ingen ringer :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 .men jag har ju bara sprungit runt i flera dagar nu och ingen ringer :'( Har du gjort det här Lowrider racet hos Cesar Vialpando då?. Om du inte har gjort det så pröva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Har du gjort det här Lowrider racet hos Cesar Vialpando då?. Om du inte har gjort det så pröva. .om du menar det när man ska trycka på pilar i rätt ögonblick så har jag gjort det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 .om du menar det när man ska trycka på pilar i rätt ögonblick så har jag gjort det.. Nej inte det. Jag menar det där updraget High Stakes, Low Rider. Det uppdraget som det står CV på radarn, har du gjort det? Du ska iaf kunna göra det uppdraget. Eftersom man kan göra det efter uppdraget du trodde jag menade först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Http://www.thegtaplace.com/sastats/index.php?user=megawatti Kommit typ lika långt som dig, fan jag pallar inte spela längre inga roliga updrag längre... och nu har jag för lågt i Sim-värde eller något, så jag kan itne göra W (Den blide killens) updrag :'( vad ska ja göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Http://www.thegtaplace.com/sastats/index.php?user=megawatti Kommit typ lika långt som dig, fan jag pallar inte spela längre inga roliga updrag längre... och nu har jag för lågt i Sim-värde eller något, så jag kan itne göra W (Den blide killens) updrag :'( vad ska ja göra? Träna upp lung capacity kanske? Det gör du genom att dyka under vattnenytan mycket, var bara inte under för länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Nej inte det. Jag menar det där updraget High Stakes, Low Rider. Det uppdraget som det står CV på radarn, har du gjort det? Du ska iaf kunna göra det uppdraget. Eftersom man kan göra det efter uppdraget du trodde jag menade först. .nepp, har inte gjort det uppdraget.. står inte CV på radarn heller.. åkte till stället men man kunde bara tävla/slå vad genom att stå o hoppa.. trycka på pilar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Finns det ingen Blip på din karta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Har du markerat nåt med "röd prick"? För om man satt en röd prick nära där man kan få ett uppdrag kanske det inte syns. Men plocka fram kartan i spelet, har du verkligen inga ikoner där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) .jag är 100% säker på att jag inte har några uppdrags-blipar på radarn/kartan.. kom-ihåg blipen skymmer inget heller.. Redigerad 21 juni, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Kan du inte lägga upp sparfilen så kan vi andra kolla vad det kan vara då? ...Eller är det en dålig idé? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) .ja, för jag har hot coffee moden.. som är en main.scm-mod.. fast om någon har den moden så finns skiten här:GTASAsf1.b Redigerad 21 juni, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zxcv Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 åkte till stället men man kunde bara tävla/slå vad genom att stå o hoppa.. trycka på pilar.. Jag tror man måste klara det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) .men det är ju inget riktigt uppdrag eller nått.. när det var ett riktigt uppdrag att stå o hoppa där så klarade jag ju det.. Redigerad 21 juni, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Acer Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 ^MeTaNoLiC^: Du har ju fuskat as mkt i spelet ! Du har hitman i allt ?! det kanske darför det inte funkar för du har fuskat i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zxcv Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 .men det är ju inget riktigt uppdrag eller nått.. när det var ett riktigt uppdrag att stå o hoppa där så klarade jag ju det.. Jaha, jag trodde det var tvärtom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 ^MeTaNoLiC^: Du har ju fuskat as mkt i spelet ! Du har hitman i allt ?! det kanske darför det inte funkar för du har fuskat i spelet Gjorde en sparfil där jag fuskade asmycket, och den är på 100%... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 .jo, har fuskat en del... kan ju lätt få 100% genom en knapptryckning men jag vill ju göra uppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts