Toki Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Jag såg en topic med liknande fråga fast den handlade om Slipknot's masker. Detta är mitt svar: Vem har den snyggaste frillan i The Beatles? John Lennon: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/0505.jpg Paul McCartney: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/0393.jpg George Harrison: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/0535.jpg Ringo Starr: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/ringoHDN.jpg Själv tycker George Harrison! Redigerad 21 juni, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Deras frisyrer ser ju nästan likadana ut. Vote: Nada röst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Ser inte någon större skillnad Redigerad 21 juni, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Onödig topic.. nullvote, ser knappt någon skillnad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Men arrghh. De har ju samma frisyrer allihop! Hursomhelst är John bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Ser ingen skillnad, men jag votade Ringo Starr för hans fina leende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Knullvote. Alla har ju samma frisyrer ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Paulo all the way. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 De ser likadana ut. Jaja, votade George för dom coola ögonbrynen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Paulo all the way. Du röstade, vad är skillnaden? Väntar med att rösta tills Pico har givit mig svaren på skillnaderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Alla är ju fan likadana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Röstade Ringo pga hans lite smått oskyldiga look, men egentligen är Paul den klara favoriten i bandet, mycket pga att han är vänsterhänt..you gotta help a brother out, nauwmsayun? ...eller har jag fått något om bakfoten? Visst stämmer det? Editation. John Lennons frisyr under hans hippieperiod var fin! Redigerad 21 juni, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Paul McCartney Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Onödig topic.. Och det var inte slipknot's mask topic då? Jag tycker att deras masker ser på pricken likadana ut. Lika fula. Jag ser skillnad på beatlarnas frillor iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Basse Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Vote: Paul. Mest för den här fina bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Same shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Deras hårfrisyrer må har varit lika, men kan någon/något toppa Ringos smil? Just det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts