Weener Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Vart ligger den??? haha jag har Freeride Extreme Vice city är ändå bättre än både getaway och mafia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Vart ligger den??? haha jag har Freeride Extreme Vice city är ändå bättre än både getaway och mafia. Det är ändå inte öppet på Freeride Extreme, bara på Freeride... kolla på kartan som följde med spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Men jag brännde det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Men jag brännde det... Men för f*n... fy Kör till Hoboken och tryck och håll TAB, då bör Yellow Petes Gunshop som är inringat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Det e inte inringat, men gör såhär! Åk till Hoboken, nära den där byggnadsplatsen. Kör tills du ser Twisterbion! På den byggnaden finns en rostig dörr, gå in där! Ett annat sätt, klara spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Orkar inte jag laddade hem alla bilar ?freeride extreme gta3 ar mycket bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts