FoxtrotLima Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) När man tagit skördetröskan, kört ut från farmen och ska åka tillbaka klarar jag inte längre på grund av bredden. Några tips?? Redigerad 21 juni, 2005 av FoxtrotLima Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mangoose Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Vad menar du? Kommer du inte ut från åkern p.g.a bredden på skördetröskan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Om du kommit till muren, hoppat över muren, sprungit fram till skördetröskan och tagit den så finns det en utgång längst till vänster sett från ingången till farmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Hmm, besök mitt forum så får du svar därifrån, klicka på min signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Bilar och så är inga probs,dom kör man bort med bredden. Människor slinker med i hösystemet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Hmm, besök mitt forum så får du svar därifrån, klicka på min signatur. Det är nog bättre att fråga på ett forum som har 6500 medlemmar än ett med 15 medlemmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Det är nog bättre att fråga på ett forum som har 6500 medlemmar än ett med 15 medlemmar. Ägd.. hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Det är nog bättre att fråga på ett forum som har 6500 medlemmar än ett med 15 medlemmar. Nej, hur gammal är du? Ett forum med 15 medlemmar. Okej, jag ska förklara nu. Eftersom GTASajten är så stort så koncentrerar sig alla på allt annat som kan hjälpa dom och alla vill ju ha roligt. Sen har jag ju inte så många "trådar" i mitt forum, så ska alla moderatorerna och Jag försöka göra forumet ännu bättre för att diskutera mer. Och tråden är mer synlig då eftersom här i GTASajten har dom 200,000 trådar. I mitt forum är det tyst och m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roadster Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Ägd.. hehe Ägd? Nej, Han var nog inte ägd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts