Elander Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 En fråga,är P-C tillbaka på GTAsajten ? För jag läste på hans eöö..sådan sak...signatur tror jag det heter och där stog det I am back typ.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jo han är tillbaka. Nödig topic btw >.< Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jo han är tillbaka. Nödig topic btw >.< Mmmm Kan stängas nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Yes, han är tillbaks! Du kunde ju inte frågat på msn eller liknande, det strider mot lagen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Yes, han är tillbaks! Du kunde ju inte frågat på msn eller liknande, det strider mot lagen! Nee... Men vem skulle jag fråga??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Ehm, P-C himself? Du vet, han har haft sitt konto kvar hela tiden, då kan man ju trycka på MSN-knappen, så står hans adress? Redigerad 21 juni, 2005 av Lindström Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Ehm, P-C himself? Du vet, han har haft sitt konto kvar hela tiden, då kan man ju trycka på MSN-knappen, så står hans adress? Woops...glömde det sorry Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts