Jump to content

Skicka felrapport!?!

Share

Recommended Posts

När jag har spelat spelet i ca 10 min stängs helt plötsligt spelet av och det kommer upp en ruta om att jag ska skicka felrapport eller inte! :'( Varför händer detta egentligen? Mina specs: Intel Pentium 4 2.00Ghz,512MB RAM minne,DVD-rom 16x, GeForce 4 MX 440 64MB.

Mina dator borde allså uppfylla systemkraven ganska bra. Men jag fattar verkligen inte varför detta händer! :huh: Tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stäng av? Det kommer ju upp hela tiden! Hur stänger man av den då?

Högerklicka på den här dator --> Egenskaper --> Avancerat och klicka på knappen "Felrapportering", tror dock inte detta hjälper, tror att spelet stängs av utan någon ruta då istället.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelet tycker inte om nånting i din dator och det blir konflikter. Kan vara ljudkortet, grafikkortet.. Vad som helst! Kanske något program som ligger i bakgrunden och skapar konflikter?

Om du inte uppdaterat dina drivrutiner till grafikkortet så tycker jag att du ska göra det nu. Uppdatera ljudkortet också för säkerhets skull.

Antar att spelet tvingade dig att installera senaste DirectX också, men om den inte gjorde det så ska du ha det också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men ni tror att det flyter på bra med 64MB på grafikkortet? :P När det funkar dvs! :)

.nja.. är inte så insatt men jag har ett nästan likadant grafikkort och jag måste ha på lägsta upplösningen etc och det hackar ändå ibland..

då är iofs min dator aningen slöare än din oxå... men men..

Redigerad av ^MeTaNoLiC^
Länk till kommentar
Dela på andra sidor