Toki Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 När jag har spelat spelet i ca 10 min stängs helt plötsligt spelet av och det kommer upp en ruta om att jag ska skicka felrapport eller inte! :'( Varför händer detta egentligen? Mina specs: Intel Pentium 4 2.00Ghz,512MB RAM minne,DVD-rom 16x, GeForce 4 MX 440 64MB. Mina dator borde allså uppfylla systemkraven ganska bra. Men jag fattar verkligen inte varför detta händer! Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Vet ingen verkligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Stäng av skicka felrapport , finns ingen anledning att ha den igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Stäng av skicka felrapport , finns ingen anledning att ha den igång. Stäng av? Det kommer ju upp hela tiden! Hur stänger man av den då? Redigerad 21 juni, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Stäng av? Det kommer ju upp hela tiden! Hur stänger man av den då? Högerklicka på den här dator --> Egenskaper --> Avancerat och klicka på knappen "Felrapportering", tror dock inte detta hjälper, tror att spelet stängs av utan någon ruta då istället. Redigerad 21 juni, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Högerklicka på den här dator --> Egenskaper --> Avancerat och klicka på knappen "Felrapportering", tror dock inte detta hjälper, tror att spelet stängs av utan någon ruta då istället. Tack, har alltid stört mig på den där elaka rutan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Spelet tycker inte om nånting i din dator och det blir konflikter. Kan vara ljudkortet, grafikkortet.. Vad som helst! Kanske något program som ligger i bakgrunden och skapar konflikter? Om du inte uppdaterat dina drivrutiner till grafikkortet så tycker jag att du ska göra det nu. Uppdatera ljudkortet också för säkerhets skull. Antar att spelet tvingade dig att installera senaste DirectX också, men om den inte gjorde det så ska du ha det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Högerklicka på den här dator --> Egenskaper --> Avancerat och klicka på knappen "Felrapportering", tror dock inte detta hjälper, tror att spelet stängs av utan någon ruta då istället. .oooh, gick den skiten att stänga av.. supernice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Squid Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Testa med att stänga av DEAMON Tools och liknande program för SA gillar inte dessa program. Om du inte reda har fixat felat alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Men ni tror att det flyter på bra med 64MB på grafikkortet? När det funkar dvs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 För mig kommer den upp när jag ska starta det... nån som vet varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Men ni tror att det flyter på bra med 64MB på grafikkortet? När det funkar dvs! .nja.. är inte så insatt men jag har ett nästan likadant grafikkort och jag måste ha på lägsta upplösningen etc och det hackar ändå ibland.. då är iofs min dator aningen slöare än din oxå... men men.. Redigerad 26 juni, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Är Radeon 9500 PRO/9700 bra eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Är Radeon 9500 PRO/9700 bra eller??? Det är två olika kort? ATI 9500 PRO är bättre än ett 9600PRO. (notera: 9550 är sämre än båda två) ATI9700 PRO är ett starkt kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Det står så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Alltså 9500 PRO/9700 så ja vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 .nja.. är inte så insatt men jag har ett nästan likadant grafikkort och jag måste ha på lägsta upplösningen etc och det hackar ändå ibland.. då är iofs min dator aningen slöare än din oxå... men men.. Allrajt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts