Mr.Dumbom Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 1:a plats: Carl Johnson 2:a plats: Tommy Vercetti 3:a plats: Claude Speed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 1: Tommy 2: CJ 3: Claude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alec Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Bästa huvudrollsinnehavaren är helt klart Tommy Vercetti. Helt underbart gestaltad (röstmässigt) av Ray Liotta som har varit med i storfilmer som Blow och Goodfellas. Alla ni som röstar på Carl Johnson förstår jag inte alls. Han är den absolut sämsta huvudrollsinnehavaren, han är så komiskt dålig att jag skrattar bara jag hör honom prata. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
freddeo Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 1. CJ 2. Claude 3. Tommy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts