Jump to content

Händer det nåt? (spoiler)

_otto_
 Share

Recommended Posts

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Hmm, kan man göra uppdrag i xtreme?, vilka och var?

Varsågod!!

Edit: Jag hade bara dena sida så. men där det är svart är också uppdrag det är bara jag som har kladat lite. hihi. Men jag hoppas att du kan läsa det i alla fall. om du inte kan det så kan du PM mig så får du en o kladdad.

Redigerad av _otto_
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varsågod!!

Edit: Jag hade bara dena sida så. men där det är svart är också uppdrag det är bara jag som har kladat lite. hihi. Men jag hoppas att du kan läsa det i alla fall. om du inte kan det så kan du PM mig så får du en o kladdad.

Tackar, det dä'r hjälper.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur fan ska man göra där vid sjöodjuret, för det första ser jag inget sjöodjur, sen hur ska man skjuta loss tjejen?, skjuter på hänglåset men inget händer. sen är den där censored skylten ivägen.

Du ska skuta på HÄNGLÅSET som är på sidan av stolpen vid hennes händer. stå nära för annars är det svårt att träffa. Alltså på det SILVRIGA på HÄNGLÅSET. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag behöver hjälp med inviseble man När man går av tåget så tappar jag bort han !!!

Det jag gjorde när vi var på tåget var att blocka vägen så jag kunde gå ut först och sen glo på vart han stack. OCH KOMIHÅG, du kan springa i förväg om du vet vilken väg han ska ta, det gjorde jag när han sprang upp på perrongen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor