Mr.Magic Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) ...Att Rockstar ljög om en massa saker som inte kom med i spelet. t.ex att om man åkte under en bro skulle radion bli lite brusigare och om man var ute i Badlands så skulle radion vara annorlunda än i t.ex Los Santos. Sen sa de att man skulle kunna klättra, Kan man det? Nej! Man kan ju bara hoppa upp på Staket i CJ's höjd. Men I steel gotz luv 4 dem. @Arman Sida1: Camera Hack till VC hade Top down view i någon version så det kommer säkert till nästa version av Camera Hack SA. Till er som tycker musiken suger: Suck my right nizzle. Redigerad 1 augusti, 2005 av Mr.Magic Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Jag önskar att kablarna till Gant bridge vore solida. Ville leka "A view to a kill" nämligen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) Det handlar om att dom stora bilföretagen inte vill att man ska kunna krocka och förstöra en bil med deras märke på.. tänk alla spel med riktiga bilmärken.. tex GT å nfsu, det är ju en omöjlighet att försöra en bil.. Kan du då svara på varför de inte döpte Los Santos till Los Angeles, San Fierro till San Francisco och Las Venturas till Las Vegas? Vice City kunde ju ha fått heta Miami okså. Redigerad 1 augusti, 2005 av Renard Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) Kan du då svara på varför de inte döpte Los Santos till Los Angeles, San Fierro till San Francisco och Las Venturas till Las Vegas? Hur ofta vill man publicera sin stad i en våldsspel med gatugäng som skjuter ihjäl folk och idiotiska snutar?. Det gör ju verkligen statusen för staden jätte hög. Redigerad 1 augusti, 2005 av Wu Zi Mu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Sämst uppdrag: - De some går på tid - RC Uppdrag - Racing tävlingar Uscha! Sämst med hela spelet? Tjaa.. måste vara den där ljudbuggen isåfall, men det var ju lätt fixat ändå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 För lite uppdrag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 ...Att Rockstar ljög om en massa saker som inte kom med i spelet. t.ex att om man åkte under en bro skulle radion bli lite brusigare och om man var ute i Badlands så skulle radion vara annorlunda än i t.ex Los Santos. Sen sa de att man skulle kunna klättra, Kan man det? Nej! Man kan ju bara hoppa upp på Staket i CJ's höjd. Håller med. Personerna i andra bilar skulle ha ett mål, dom skulle åka till jobbet och åka och handla. Men inte fan gör dom det inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Nu när ni säger det, så lät ju SA vars så coolt när man läste allt det där innan det kom..men nu...nu känner man ju sig blåst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Om man var ute i Badlands så skulle radion vara annorlunda än i t.ex Los Santos. Men det är ju sant, bara du som missuppfattat det, de menade nog att ingen i badlands skulle lyssna på Radio Los Santos, de lyssnar på K-Rose eller K-DST och såna kanaler. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Håller med. Personerna i andra bilar skulle ha ett mål, dom skulle åka till jobbet och åka och handla. Men inte fan gör dom det inte. Har du inte märkt att dem åker och ställer sig på en pakering och går till sitt hus, oftast ser man det i Ganton. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) Har du inte märkt att dem åker och ställer sig på en pakering och går till sitt hus, oftast ser man det i Ganton. I Ganton och andra lite kriminella ställen har jag sett det. Men när jag åker runt i Las Venturras så åker det bara runt och runt och runt och runt. Men det är ju sant, bara du som missuppfattat det, de menade nog att ingen i badlands skulle lyssna på Radio Los Santos, de lyssnar på K-Rose eller K-DST och såna kanaler. Du har nog missuppfattat det också. Detta fanns även i VC att människor har sina egna favoritkanaler. Jag kommer ihåg när jag tar bilen i VC av en kille med vit tröja och jeans, och han lyssnar alltid på Flash FM och VRock. Det är samma sak i SA. Tar man en bille från en snubbe i Ganton (tex gängmedlem) så är alltid PlayBack eller RLS på. Eller om man tar en motorcykel av den där feta tanten med rosa-vit klänning så är alltid K-Rose eller K-DST på. Skulle jag då ta hennes motorcykel av henne i Rodeo så skulle då antingen K-Rose eller The Dust vara på. Det beror alltså inte på var man är utan vem man tar bilen av. Redigerad 1 augusti, 2005 av GTApimpfoolife Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 I Ganton och andra lite kriminella ställen har jag sett det. Men när jag åker runt i Las Venturras så åker det bara runt och runt och runt och runt. De åker visst och ställer sig vid sina hus i LV.. T.ex i Prinkle Pine (tror att det hette så) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 De åker visst och ställer sig vid sina hus i LV.. T.ex i Prinkle Pine (tror att det hette så) Då ska jag följa efter nån biljävel imorgon då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) Då ska jag följa efter nån biljävel imorgon då. Gör du så.. men det tar ju rättså lång tid innan dom hittar hem ju men har man tålamod så fixar det sig (:!!! Redigerad 1 augusti, 2005 av Applemos Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Har ni märkt att det är overkligt mycket kaos på motorvägarna? Kör en bil in i en polisbil börjar polisen jaga den bilen, när de tillslut får stop på honom och skjuter mot honom kan andra bilar träffas av en kula och de i sin tur går bärserk på motorvägen och krockar med andra bilar och det blir ett j*vla hallå och ännu en polisbil träffas... det är dåligt att de dessutom kör så otroligt fort på motorvägarna och det är stor chans att du blir påkört bakifrån om du kör för långsamt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Det jag stör mig på mest, det gjorde jag i VC också. det är att när dem andra bilarna ska svänga så svänger dem precis innan , så man hinner inte reager så då krockar man, dem svänger på ett så fult och konstig sätt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nola Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Stör mig på att man inte kan använda magneten till Cargoboben. Och så stör jag mig på när man cruisar på en motorväg i högt tempo, och plötsligt blir det en pile up för att en lastbil har krockat med en motorcykel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Är svårt att komma på om man inte spelar spelet ett tag.... Men iaf det jag kan komma på är: 1. Galna förare på motorvägarna som svänger ut framför en när man kommer i 200 km/h på en motorcykel och flyger iväg och förlorar halva livet! 2. Att om man har fått mission failed, så måste man åka tillbaka hela j*vla vägen till uppdragsgivaren igen! Iof kan man ju ladda om men det är ju jobbigt om man har vart och köpt vapen och body armor och allt.... 3. Kunde ha varit lite smartare poliser som sagt, men det är inget man stör sig på direkt... var allt jag kunde komma på jsut nu.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Triple H Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jo vist finns det för å nakdelar med SA men det ja tycker e dåligt e det att träden försvinner när man flyger.(att dom bara pluppar upp) jo omgivnigen e ganska tråkig men man får ju inte glöma att iaf den första stan ska ju va som L.A (herr geto stad). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Uppdraget "Vertical bird" helt jävla omöjligt har säkert kört det 30 ggr utan att klara det! Sedan att ingen tror på en är det värsta! Tänk vad underbart om någon kunde klara det åt mig.GTASAsf2.b Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts