GTApimpfoolife Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Jag klagade som du kanske såg inte på det faktum att det fanns en strippklubb (eftersom det kan höra till miljön), utan på att de har valt att göra privata strippshower till en så stor del av spelet. Bara för att det går att köpa sig en strippshow i verklighetens miami så betyder inte det att stackars R* är tvingade att lägga in det i sitt spel. Man kan väl till exempel köpa ganska många turistbroschyrer och t-shirts med fiskar på också men de har inte jobbat i veckor med att programera in det.. Tack och lov.. Problemet med strippklubben är en del av helheten: nästan inga coola självständiga tjejer alls, bara bikinibrudar, strippor och horor. Ok om man åtminstone kunde få spela som hora själv... Det lilla jag förstår av vad du menar håller jag nog med om. Wheey, gtapimpfoolife har talat. Japp. Kul att du stava mitt namn rätt, som vissa andra har svårt för. Redigerad 22 juni, 2005 av GTApimpfoolife Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
enid Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Det lilla jag förstår av vad du menar håller jag nog med om. Schysst. Jag har inte kommit så långt som till stripklubben i SA än.. Tråkigt iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Klubben finns i Los Santos! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Klubben finns i Los Santos! Heter den inte Pig Pen? eller liknande. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Heter den inte Pig Pen? eller liknande. Ligger inte Pig Pen i Las Venturas ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Nej. Den finns i Los Santos och heter Pig Ben. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Replayen är totalt sämst, finns det något sätt att "hota" up den lite? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Grafiken och att han inte kan klättra upp för stegarna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
enid Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Kom på en grej till jag irriterar mig sjukt mycket på: "fartblurret" när man kör "fort". Har de lagt in det av nån grafikanledning eller är de bara helt sega? det är ju bara irriterande. + att det kommer redan när man kör i typ 60, om det kommit när man körde i 200 hade det kanske varit okej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Kom på en grej till jag irriterar mig sjukt mycket på: "fartblurret" när man kör "fort". Har de lagt in det av nån grafikanledning eller är de bara helt sega? det är ju bara irriterande. + att det kommer redan när man kör i typ 60, om det kommit när man körde i 200 hade det kanske varit okej. Det ska betyda att det går fort Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Acer Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Sämsta med spelet är ... medelmåttig grafik.... och ATT man kan hoppa så J*VLA högt med cykel.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MultiplyO Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Är det bara jag som tycker att uppdragen är riktigt dryga ibland? de är inte för svåra eller för dåliga det är bara det att de är för lååånga. En annan sak jag irriterar mig på är alla idioter på motorvägarna som kör som om det vore sista dagen på jorden. Man kan ju inte stanna till lite innan man har en seriekrock bakom sig, och gå ut är inte att tänka på om man inte vill ligga bedvid de överkörda igelkottarna och grävlingarna i vägrenen. I övrigt älskar jag spelet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Det ända som jag tycker är lite synd är att man det inte finns något höghus i glas, där man kan åka hiss, jätte högt upp, tänk det att åka hiss och se världen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 GrafikenBuggarnaAI:nFör lätt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Att man måste ha grön tröjja som sabbar hela köret för att se ut som gänget Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Bland annat musiken var en klar försämring om man jämför med dom två föregående titlarna. Städerna är ganska trista. Karaktärerna och ghettostilen är inte så värst inbjudande. HP är borta och ersatta av hästskor och skit. Om du inte spelar SA på ett halvår, så kommer du sen tycka att det är skitkul. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Draw-distance kunde ha varit bättre. Jävligt iriterande. Och sen så är ju SA ( vilket jag tror alla upptäckt) fullt av små iriterande buggar. Och sen det där om att när man åker snabbt med bilen så blir skärmen suddig. Jobbigt värre när man är jagad i San franciscos backar av 3 polisbilar och plötsligt så krockar man med en road block som man i verkligheten skulle sett på 20 meters avstånd. Skärpning Rockstar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Draw-distance är helt . Sen att man inte kan använda stegarna. Att man inte kan råna som i VC är också ett - . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Att han håller kameran som ett vapen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag tycker man borde kunna gräva med spaden och klättra på stegar....sen grafiken tycker jag också borde vara bättre. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts