50 cent Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Hur ger man flickvännerna blommor o dildos?? Har precis fått Katie som flickvän och undrar hur man ger saker till dom.. Tacksam för svar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Hur ger man flickvännerna blommor o dildos?? Har precis fått Katie som flickvän och undrar hur man ger saker till dom.. Tacksam för svar!! Den knappen du siktar på folk med ger du saker/kysser du dina flickvänner med! På PS2 är det R1 men jag antar att det är på pc du har det! Iallafall, håll inne sikt-knappen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Varför gjorde du två topics Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Varför gjorde du två topics För att den andra låstes! Och jag antar att samma onda öde väntar på denna topic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 För att den andra låstes! Och jag antar att samma onda öde väntar på denna topic! Jag tror den ena låstes bara för att han 'råkade' göra två. Ren gissning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts