Defcon Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 visste ni att det finns en dörr som man kan trycka use knappen på (på freeride ex) så man får alla prototyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 ärligt?? isåfall var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the fan of gta Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 Sam var skit enkel!!!! Jag klarade honom på första försöket. Är det någon som har klarat alla freeride extreme uppdrag mer än jag?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 visste ni att det finns en dörr som man kan trycka use knappen på (på freeride ex) så man får alla prototyper Vart då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Jag hade bara 4 i hp när jag tog Sam, Mafia var ett väldigt bra spel tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FeNg_ Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 (redigerad) ja vart fin den dörren Redigerad 7 juni, 2003 av FeNg_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zhat Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 är det sam som är med i ens egen mafia som blivit dum eller? ja har tyvärr inte klarat spelet! Jaa det är det Sam var jättelätt att klara... det va bara att vänta på att han skulle ladda då var det bara att kasta granatensom man tar ifrån han i trappen... dog två gr på hela spelet... 11 år e ja oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 låter nästan troligt zhat... man kan inte tag den för han kastar den innan man kommer fram till honom... själv har jag inte klarat extreme men jag har klarat hela mafia... vart e dörren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bo- Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Jag har klarat hela Freeride Extreme läget. Om det är nåt ni undrar så säg bara till Jag undrar också om det finns några mod, eftersom Mafia KLASSAR GTAIII i realism och fartkänsla (ex: du kör i 390 men det känns som 30 ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
addePS2 Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Joo Sam var skitenkel. Första försöket. Men Mafia är ett spel som är bättre när man klarat det. När man sett slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 3 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Japp, att köra Mafia igen och igen tycks jag aldrig tröttna på... Tänk vad tjeckerna kan göra!!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 hur klarar man "FREE RIDE"?? vad ska man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Mafia har den i särklass bästa storyn någonsin i ett PC-spel (Med undantag för exempelvis Grim Fandango). Här faller GTA: III på att huvudkaraktären inte pratar och det egentligen inte finns någon story alls och Vice City på att storyn blir för hoppig och konstig. Mafia är ett riktigt bra spel, även om det är lätt att klara av. (Jag som är en sån Lamer började köra med invincibility några banor efter race:et (klarade inte ens det, fick fuska mig igenom det) Men pågrund av den vackra grafiken, stämningen och storyn så älskar jag fortfarande spelet... Tack för mig! EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 vart finns fusket?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 (redigerad) Mafia har den i särklass bästa storyn någonsin i ett PC-spel (Med undantag för exempelvis Grim Fandango). Här faller GTA: III på att huvudkaraktären inte pratar och det egentligen inte finns någon story alls och Vice City på att storyn blir för hoppig och konstig. Mafia är ett riktigt bra spel, även om det är lätt att klara av. (Jag som är en sån Lamer började köra med invincibility några banor efter race:et (klarade inte ens det, fick fuska mig igenom det) Men pågrund av den vackra grafiken, stämningen och storyn så älskar jag fortfarande spelet... Tack för mig! EB Finns det ett fusk så man osynlig???(lr vad du sa.) Redigerad 9 juli, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Finns det ett fusk så man osynlig???(lr vad du sa.) Nej. Inget fusk. Men det finns i nedanstående trainer: http://www.gameburnworld.com/dl/trainers/d...a+19trainer.htm EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 men vi menar en trainer vad görr trainern?och jag tror det inte finns en sån dörr om jag ska va riktigt ärligt (och då menar jag riktigt ärlig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 (redigerad) Jo, det finns en dörr som gör att man får alla prototyper! Jag har själv testat! Det är en blå dörr och det finns en telefonkiosk väldigt nära, ungefär här: Edit: Oops! Pilen är på helt felt ställe! Ska fixa snart... Redigerad 28 juli, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Jo, det finns en dörr som gör att man får alla prototyper! Jag har själv testat! Det är en blå dörr och det finns en telefonkiosk väldigt nära, ungefär här: Är det i FR eller FRE man kan gå dit?(ska det komma upp ett utropstecken nere i ena hörnet?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Är det i FR eller FRE man kan gå dit?(ska det komma upp ett utropstecken nere i ena hörnet?) Det är i FRE du ska gå dit. Det kommer upp ett utropstecken, men du kommer inte få något meddelande när du har klickat. Glöm inte att spara också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts