Crice Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Här kan alla som klarat detta grymma spel skriva! Tycker ni Sam var svår? Inte jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miyata_Kagi Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Ej jag kan vara här va? Jag var på sista uppdraget men spelet försvann från hårddisken och sen fanns ju inte filen längre! (fan jag går fortfarande och brubblar över det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Sam var inte så värst svår.... Jag dog 3 gånger innan jag klarade honom Ps. Mafias story knäcker GTAIII´s, men GTAIII är 5 gånger mer underhållande än Mafia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Den sista filmen när man har klarat Sam var bra, speciellt musiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Sam var säkert lätt men jag hade feta problem!!! Jag hade bara 5 hp! Jag kände inte för att köra om banan... Det ända vapen som passade då var collt 1911 för att då rycker sam med kulan och då kunde jag skjuta hela magasinet utan att han dödar mig.. till slut sprand har och jag döda honom. Har ni fått några nya bilar på Freeride extreme??? Har bara fått 2...alla subquests är fööör svåra för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 E d nån som vet nånstans där man kan ladda ner fusk,moddar, patchar eller nåtannat? Eller e d nånsomkan nåt fusk? Lägg ut det. Börjar blilite tråkigt att bara döda killar i svarta rockar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ninja Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 kan nån hjälpa mig på racer banan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 kan nån hjälpa mig på racer banan? kom 1:a så klarar du det ps: övning ger färdighet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ninja Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Här kan alla som klarat detta grymma spel skriva! Tycker ni Sam var svår? Inte jag! är det sam som är med i ens egen mafia som blivit dum eller? ja har tyvärr inte klarat spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Sam är fjollan som man först räddar i uppdraget där man ska samla in pengar och sen räddar man honom i uppdraget där man åker ut på landet för att hämta sprit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 SPOILER!!!!!!!!!!! Sam är sista bossen...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 SPOILER!!!!!!!!!!! Sam är sista bossen...... skojar du eller? Detta har ju nämnts några gånger innan i samma tråd. Sam var inte så värst svår.... Sam var säkert lätt men jag hade feta problem!!! Den sista filmen när man har klarat Sam var bra, speciellt musiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 (redigerad) kan nån hjälpa mig på racer banan? Det är faktiskt ganska lätt, gasa bara inte i kurvorna och se till att du får en bra start... Redigerad 18 januari, 2003 av W-Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 var är den här skylten finns? skylten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 låååååångt ut i countryside där man inte kan komma längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 låååååångt ut i countryside där man inte kan komma längre menar du här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 till dig som inte klarat rallyt:när du ligger 1:a ska du inte stressa va lugn o konsentrerad ta kurvorna lugnt o mjukt då garanterar jag att du vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 (redigerad) menar du här? DEN LÅNGA RAKSTRÄCKAN DIT ÄR AVSPÄRRAD... vad ska jag göra för att komma dit??? P.S jag har klarat ut spelet! Redigerad 15 mars, 2003 av W-Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 VÄGEN FÖR MIG ÄR AVSPÄRRAD DIT... vad ska jag göra för att komma dit??? P.S jag har klarat ut spelet! SSSSNNNNÄÄÄÄLLLLAAAAA? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Vill bara ha svar (därför jag kollar mafia topicen ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts