Acer Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jag har ett problem.. När jag kör GTA: SA (pc) så kommer det inget ljud när jag kör bil, cykel , motorcykel.. och när jag slår och sånt. Och när jag sparar inne i safehouse så kommer det ett burrande ljud efter jag har sparat. Min kompis har också GTA: SA på pc men det är inga sånna ljud konstigheter!!! Är det nåt fel på ljudkortet eller är det nåt jag ska ändra?? Jag har vart inne i options på GTA: SA och kollat runt men jag hittar inget :'( HJäÄÄääLp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jag har ett problem.. När jag kör GTA: SA (pc) så kommer det inget ljud när jag kör bil, cykel , motorcykel.. och när jag slår och sånt. Och när jag sparar inne i safehouse så kommer det ett burrande ljud efter jag har sparat. Min kompis har också GTA: SA på pc men det är inga sånna ljud konstigheter!!! Är det nåt fel på ljudkortet eller är det nåt jag ska ändra?? Jag har vart inne i options på GTA: SA och kollat runt men jag hittar inget :'( HJäÄÄääLp! Vad har du för ljudkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Prova detta: Gå in i startmenyn, tryck på kör. Skriv dxdiag och tryck på Ok. Du kommer då in i Directx's diagnostiskvertyg. Gå vidare till fliken Ljud (Audio) och sänk ner accelerationen till enkel acceleration (basic acceleration). Tryck på Avsluta och nu ska förhoppningsvis ditt fel vara löst. Redigerad 21 juni, 2005 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Offtopic.... FAKE NICKER!!111ettettelva :'( Ontopic: Du kan även prova att tanka hem den bifogade filen och lägga i San andreas mappen.. säkerhetskopiera först eax.rar Redigerad 21 juni, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tuck Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jag har samma problem, jag har prövat det på 2 datorer och på min gamla (som e 3 år gammal) funkar ljudet helt normalt, men på min nya (som e splitter ny) funkar inte motor ljudet i den bil/motorcukel/cykle man sitter i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts