online Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Har ni sett när man spelar på maskinerna alltså inte en-armad bandit, den andra med kort så kan man se kända ansikten som lence (stavning) osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Basse Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Har ni sett när man spelar på maskinerna alltså inte en-armad bandit, den andra med kort så kan man se kända ansikten som lence (stavning) osv. Lance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Lite konstig trådtitel, för några kändisar är dom väl ändå inte. Enligt mig är det bara karaktärer från ett annat GTA spel. Spader Knäckt: Lance Vance Klöver Knäckt: Darkel Hjärter Knäckt: Steve Scott Ruter Knäckt: 8 Ball Spader Dam: Vice City bruden Klöver Dam: Misty Hjärter Dam: Candy Suxxx Ruter Dam: Asuka Kasen Spader Kung: Sonny Forelli Klöver Kung: Salvatore Leone Hjärter Kung: Ricardo Diaz Ruter Kung: Donald Love Redigerad 21 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Lite konstig trådtitel, för några kändisar är dom väl ändå inte. Enligt mig är det bara karaktärer från ett annat GTA spel. De är från Grand Theft Auto Vice City och eftersom det här är en GTASanAndreas forums del så tycker jag att dom är kända "här" och dom försöker att påminna er om honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Lite konstig trådtitel, för några kändisar är dom väl ändå inte. Enligt mig är det bara karaktärer från ett annat GTA spel. Spader Knäckt: Lance Vance Klöver Knäckt: Darkel Hjärter Knäckt: Steve Scott Ruter Knäckt: 8 Ball Spader Dam: Vice City bruden Klöver Dam: Misty Hjärter Dam: Candy Suxxx Ruter Dam: Asuka Kasen Spader Kung: Sonny Forelli Klöver Kung: Salvatore Leone Hjärter Kung: Ricardo Diaz Ruter Kung: Donald Love Vem e Darkel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Vem e Darkel? Jag vet inte. Skrev av en sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Vem e Darkel? unsure.gif Han verkar vara från gta3. Googlade lite snabbt bara. http://vcapitanio.free.fr/gta3/darkel5.JPG Men jag kan inte komma på vem han i själva verket är i gta3. >< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Han verkar vara från gta3. Googlade lite snabbt bara. http://vcapitanio.free.fr/gta3/darkel5.JPG Men jag kan inte komma på vem han i själva verket är i gta3. >< Juste kollade precis i spelet och det var han som var med på Klöver Knäckt. Han heter tydligen Darkel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Jag vet inte. Skrev av en sida. Jag förmodar att Darkel e nån person från Gta 3, eftersom att jag har klarat ut både Vice city och San andreas Fasst jag klarade nästan ut GTA 3 när jag lånade det av en kille Hittade en bild Redigerad 21 juni, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Han verkar vara från gta3. Googlade lite snabbt bara. http://vcapitanio.free.fr/gta3/darkel5.JPG Men jag kan inte komma på vem han i själva verket är i gta3. >< Fast det står också att denna man är Darkel. Fast det är inte det. EDIT: Egget var före. Redigerad 21 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Fast det står också att denna man är Darkel. Fast det är inte det. EDIT: Egget var före. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Ser ni inte att det är en gta3 bild...? Problemet är bara att jag inte kan komma på vem han är i spelet. Kanske nån snubbe vid en telefonkiosk? Måste bara lägga in den här länken! Han heter tydligen darkel med.. Måste vara han dom menar. http://tom.vdh.free.fr/photos/photos_myste...darkel2_mys.jpg ops.. var visst för långsam.. konkurans Redigerad 21 juni, 2005 av Nark Buddy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Ser ni inte att det är en gta3 bild...? Problemet är bara att jag inte kan komma på vem han är i spelet. Kanske nån snubbe vid en telefonkiosk? Måste bara lägga in den här länken! Han heter tydligen darkel med.. Måste vara han dom menar. http://tom.vdh.free.fr/photos/photos_myste...darkel2_mys.jpg Han står under en tunnel i Portland Bay och Saint Marks. Och jag tror inte han är Darkel. Och mannen på bilden i länken är samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Darkel kanske bara är en helt vanlig fotgängare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Står i en tunnel? :S Menar du dendär mystiska tunneln som kanske skulle blivigt vägen till en fjärde ö? Den som slutar vid 8-balls ställe? Där inne står det ifs 4 luffare.. Men dom liknar inte den snubben på bilden. Och jag tror inte Darkel nr2 kommer från gta3. Tycker att jag vorde känt igen honom isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Darkel kanske bara är en helt vanlig fotgängare Nej jag tor mDarkel är mannen på den här bilden. Den här alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Nu blir jag förvånad! http://vcapitanio.free.fr/v4/dossierdarkel.htm Det ÄR tydligen luffaren i tunneln. :S Han bara står där ju. Han är väll aldrig med i nått uppdrag? Eller? Det är också underligt att han har en en brun rock på några av bilderna, fast han är grå i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mikael_nr1 Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Nej jag tor mDarkel är mannen på den här bilden. Den här alltså. Det är ju lugi ditt kötthuve! (mena inget elakt) Redigerad 21 juni, 2005 av mikael_nr1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) "Another mission source is a street urchin named Darkel (according to Game Informer, he will be replacing the Kill Frenzies that were in GTA and GTA2). Darkel is a rather odd addition who asks you to commit various random acts of violence. One such act mentioned in the IGN preview is to steal an ice cream truck, load it with dynamite, and then set off the bomb after attracting a large enough crowd. Sounds pretty dark but I'd imagine that its just the tip of the iceberg. There will be well over 50 mandatory missions and over 50 odd job type side missions. " Stod på gouranga.. Snackar dom om gta2 eller 3 nu? :S Blir riktigt förvirrad. En liten pojke.. Eller översatte jag rätt? Urchin. *edit* Ja det var tydligen om gta3.. Det är ju lugi ditt kötthuve! smile_av_GTA3_PLAYER.gif Nej. Det här är Luigi: http://www.gtascraper.com/content/luigi.jpg Redigerad 21 juni, 2005 av Nark Buddy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts