Jump to content

Landskrona

leftbehind
 Share

Recommended Posts

Snacka lite om det här, känner ni nån/nåra som blivit av med hojar och sånt.

Vet iallafall att han heter Adnan_Gangster på Lunar.

Finns också klara bevis i sporthojs forum

Sporthojs forum

Han heter troligtvis också thug_life@hotmail.com på msn.

Edit: Råkade Maila Hells Angels Helsingborg och ställde några frågor.

Redigerad av leftbehind
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läste om det på FB. Det är förjävligt att polisen inte gör något trots bild/film-bevis där dom förbannade idioterna sitter/kör på dom stulna fordonen. Vanliga människor vågar ju inte göra något heller, man vet ju aldrig vad denna "albanmaffia" skulle ta sig till om en av deras ynglingar hittats halvt ihjälslagen. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Har ni jämfört bilderna på Sporthoj och på killens lunar? Det är ju samma snubbe, och på sporthoj frågar en om dom vet om en Aprilia som e borta, invandrarn sitter på en Aprilia. Det är klara bevis !

Dessutom gör inte snuten ett piss åt saken, hoppas folk tar saken i egna händer.

Edit: Nu har polisen börjat lite smått med att kolla runt.

Titta här för skojs skull

Redigerad av leftbehind
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bor i Landskrona och kan säga att det inte lönt att kontakta polisen för de bryr sig inte. De påstår att de har "kaffepaus" mm. <_< Jag hoppas verkligen att ägaren får tillbaka mc:n.

fast å andra sidan är stan inte SÅ liten

Förresten så cyklar man från lillolas till infarten på ca 15-20 minuter så stan är GANSKA liten. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bor i Landskrona och kan säga att det inte lönt att kontakta polisen för de bryr sig inte. De påstår att de har "kaffepaus" mm. <_< Jag hoppas verkligen att ägaren får tillbaka mc:n.

Förresten så cyklar man från lillolas till infarten på ca 15-20 minuter så stan är GANSKA liten. ^_^

:P okej då, jag ger mig.

OffTopic: Vart bor du nånstans?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag läst igenom heeeela tråden på Sporthoj. Kan väl itne göra nåt annat än att hålla med. Jävla SKIIIIIIIITungar! Det är inte konstigt att man hatar invandrare ibland. Det är som nån skrev att deras päron troligtvis har kommit hit för dom flydde från nåt krig eller nåt och så börjar deras barn själva motorcyklar värda över 100k styck. Är det tacken?

Alltså jag fattar inte alls vad dom tänker med. Tillomed att dom skryter om det på Lunar. LUNAR alltså! Och så kör dom BMW. Och så klär dom sig som dom gör. Löjligare kan man inte bli. :\

(Får be om ursäkt för jag kanske låter rasistisk, men det är svårt att inte vara rasist när man läser om sånt där)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag läst igenom heeeela tråden på Sporthoj. Kan väl itne göra nåt annat än att hålla med. Jävla SKIIIIIIIITungar! Det är inte konstigt att man hatar invandrare ibland. Det är som nån skrev att deras päron troligtvis har kommit hit för dom flydde från nåt krig eller nåt och så börjar deras barn själva motorcyklar värda över 100k styck. Är det tacken?

Alltså jag fattar inte alls vad dom tänker med. Tillomed att dom skryter om det på Lunar. LUNAR alltså! Och så kör dom BMW. Och så klär dom sig som dom gör. Löjligare kan man inte bli. :\

(Får be om ursäkt för jag kanske låter rasistisk, men det är svårt att inte vara rasist när man läser om sånt där)

Måste säga, att du är rätt korkad du med. Du drar alla invandrare över en kam, dum, grupptryck?

Visst var de som gjorde brottet idiotiska och bör få sona sitt brott i fängelset, men fan. Att säga att alla invandrare är dumma i huvudet är fan minst lika fel.

Som jag sade tidigare, vet själv "hel-svenskar" som snor och de är inte de enda som gör det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte sagt att alla invandrare gör sånt o är dumma i huvet. Men många invandrar-ungdommar är faktiskt jävligt korkade. Dom beter sig som dom där (med undantag från dessa stölder). Fjortisar kan man också säga. Finns iofs undantag ja. Känner en del invandrare som det inte är nåt fel på alls. Och nästan alla vuxnare invandrare är som vilken svensk som helst. Och så finns det förstårs svenskar som håller på sådär också.

Men iaf, tror det är större andel av alla invandrare som håller på med massa brottsligt och är allmänt miffo än vad andelen av alla svenskar är som gör det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men iaf, tror det är större andel av alla invandrare som håller på med massa brottsligt och är allmänt miffo än vad andelen av alla svenskar är som gör det.

Är din fakta rätt så kan det också bero på att det är betydligt fler Svenskar än Invandrare vilket får det att se större ut :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mycket möjligt att det är så. En lite större anledning till att invandrare borde sköta sig. Kommer dom hit o går såna här brott så är det väl inte så konstigt att folk vill stoppa invandringen?

Ojj, Invandrarna kommer hit, dom snor min MC, oj, oj. KASTA UT DOM JÄVLARNA.

Ser du inte det barnsliga och patetiska.

Du har fortfarande inte fattat att alla invandrare inte gör samma sak, precis som att alla Svenskar inte gör samma sak.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor