enid Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) En film jag gjorde i höstas, har legat uppe på thepiratebay tidigare men försvann efter ett tag och sen orkade jag inte fixa upp den igen. Nu är den väl uppe permanent hoppas jag. Även om kvaliten och redigeringen är si och så så vågar jag nästan påstå att stuntsen är i världsklass. Eller åtminstonde att de var i världsklass i höstas, då det bara var kaneda & co som var riktigt bra. Nu har ju snubbarna bakom gtastunting.com blivit tio gånger så bra som de var i höstas så det har blivit trångt på toppen. Men den är fortfarande bra! *kaxig* www.enidcohn.tk Kommentera/kritisera gärna! Ska väl kanske göra en SA-film en vacker dag också så kritik är ju alltid bra.. Redigerad 20 juni, 2005 av enid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylan Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 En film jag gjorde i höstas, har legat uppe på thepiratebay tidigare men försvann efter ett tag och sen orkade jag inte fixa upp den igen. Nu är den väl uppe permanent hoppas jag. Även om kvaliten och redigeringen är si och så så vågar jag nästan påstå att stuntsen är i världsklass. Eller åtminstonde att de var i världsklass i höstas, då det bara var kaneda & co som var riktigt bra. Nu har ju snubbarna bakom gtastunting.com blivit tio gånger så bra som de var i höstas så det har blivit trångt på toppen. Men den är fortfarande bra! *kaxig* www.enidcohn.tk Kommentera/kritisera gärna! Ska väl kanske göra en SA-film en vacker dag också så kritik är ju alltid bra.. Den der va bra nått jevulskt !! Kanske lite för kass musik men stunten var rent profesionella !! Påminde mig om "miss this" !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Riktigt riktigt fin film, dock va ju musiken HELT värdelös...no offence men den sög verkligen, lägg på lite mer tempo i musiken bara, annars gryma stunts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) + Extremt bra stunts,diggade vid flygplatsen när han hoppade och landade i flygplanstrappan. Bra jobbat. - Är väll att musiken var extremt dålig. Som en sa: Tempo. Redigerad 21 juni, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Tankar, editar snart Redigerad 21 juni, 2005 av Drewek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 En film jag gjorde i höstas, har legat uppe på thepiratebay tidigare men försvann efter ett tag och sen orkade jag inte fixa upp den igen. Nu är den väl uppe permanent hoppas jag. Även om kvaliten och redigeringen är si och så så vågar jag nästan påstå att stuntsen är i världsklass. Eller åtminstonde att de var i världsklass i höstas, då det bara var kaneda & co som var riktigt bra. Nu har ju snubbarna bakom gtastunting.com blivit tio gånger så bra som de var i höstas så det har blivit trångt på toppen. Men den är fortfarande bra! *kaxig* www.enidcohn.tk Kommentera/kritisera gärna! Ska väl kanske göra en SA-film en vacker dag också så kritik är ju alltid bra.. Grymt bra stunts!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Grymt bra stunts!! Japp så jävla bra *SPARAR* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 No cheats? Varför ljuga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jag tror han har pillat lite i handling.cfg(tycker han flyger lite väl långt i vissa klipp.) men det är en riktigt bra stuntfilm. Rekommenderas för de som inte sett den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jag tror han har pillat lite i handling.cfg(tycker han flyger lite väl långt i vissa klipp.) men det är en riktigt bra stuntfilm. Rekommenderas för de som inte sett den. Jo, sen har han fusket "no gravity"... eller vad man ska kalla det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
enid Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jag (som inte är en "han" även om de flesta som gillar gta verkar vara det) har som sagt inte fuskat. när filmen låg uppe på thepiratebay trodde folk att jag hade använt gravityfusk när jag hoppar med bilen, men det har jag inte. kolla in barock.nu:s stuntfilm (den som vann tävlingen här på gtasajten), där de gör samma trick med samma bil på samma bro. om de hade fuskat skulle det väl ha kommit fram? om det är nåt annat trick ni tänker på så säg vilket så ska jag göra mitt bästa för att motbevisa. inte ett enda fusk har använts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Filmen funkar inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
enid Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Filmen funkar inte för mig Den är divx-kodad. skaffa någon decoder, eller ännu hellre vlc media player. (länk på hemsidan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Att pilla i handling.cfg brukar inte sägas att det är fusk. Jag tycker du flyger lite långt när du åker upp på den långa trappan och förbi taket på ammunation i downtown. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
enid Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Att pilla i handling.cfg brukar inte sägas att det är fusk. Jag tycker du flyger lite långt när du åker upp på den långa trappan och förbi taket på ammunation i downtown. Jo, det är klart jag gör, annars hade det väl inte varit någon mening med att ta med ett vanligt rakt hopp som jag dessutom ramlade efter. tricket är att dels köra jäkligt fort (mata på framåtlutarknappen = mkt fortare, för dem som inte visste), dels att stegra mycket vid precis rätt tidpunkt på/strax före trappen. (och självklart är det fusk att pilla i handlingfilen!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jo, det är klart jag gör, annars hade det väl inte varit någon mening med att ta med ett vanligt rakt hopp som jag dessutom ramlade efter. tricket är att dels köra jäkligt fort (mata på framåtlutarknappen = mkt fortare, för dem som inte visste), dels att stegra mycket vid precis rätt tidpunkt på/strax före trappen. (och självklart är det fusk att pilla i handlingfilen!) Okej om du inte fuskar nånstans i filmen, så är du en väldigt bra stuntare. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
enid Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Man tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts