GTApimpfoolife Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jeg har spurt om navnebytte. Ifra Tsbusa til AngelClaw. (som dere sikkert ser på siggen min, navnet mitt blir gjort om, om en ukes tid!) Taler du norsk, sikket roligt. Vad betyder Tsbusa?, är det något norskt ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jag har haft mitt namn jätte länge. jag bryr mig inte så mycket om vilket namn man för det har väl inte en fördel med att byta namn? vad gjör det för skillnad om man byter ut lite bokstäver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Jag vill byta namn till Toerstein, respektera mig. Vet inte om jag vågar Tsbusa (Angelclaw): Skicka ett PM till Hultenius! Redigerad 21 juni, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Hette Scarface för typ 2-3 år sen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Här? Du vart medlem 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Mjo, men jag hade en annan användare före den här..kan inte logga in med min första användare Scarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Det tänkte jag aldrig på när jag bytte från Buffus till Wu Zi Mu xP Jag kan inte säga att det var till det bättre i ditt fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Respekterar Gunde5 mindre sen han bytte till VickeX. likadant med EBBA_GRÖN = master_sage = Toki. det grymmaste namn-bytet nånsin är väl GTA3_PLAYER -> KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Håller till 100% med dig p-c Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Jag vet en som har bytt namn fem gånger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Jag har bytt namn en gång ! Innan hette jag frenzy bytte till Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Om man ska byta namn tycker jag man ska göra det tidigt, eftersom efter man har bytt lär ingen känna igen en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Att man i de andra medlemmarnas ögon förlorar "respekt" är bara blaha. Byt på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Har aldrig bytt namn.. Tänker aldrig göra det heller... Sikorka äger skiten ut alla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Jag har alltid haft mitt namn (Foo), ända sen vaggan tror jag... (även mitt riktiga namn har jag haft SÅ länge) Själv skulle jag aldrig byta! Eller Joo, jag har funderat på IamDavej Men NÄÄ! Redigerad 24 juni, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Har aldrig bytt namn.. Tänker aldrig göra det heller... Sikorka äger skiten ut alla... Fågeln är iaf ful Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Fågeln är iaf ful Fågeln från Polen som heter Sikorka där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts