leftbehind Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Tja, om man byter namn, är det nackdelar, jag menar, om man vart medlem ett tag och så, så kanske man inte känns igen, t.ex om Arman byter namn till Elmoppen så kanske han inte respekteras/känns igen på samma sätt. Har nämligen haft lite tankar på namnbyte. Kanske en onödig topic, men jag vill veta er åsikt helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag skulle inte respektera dig mindra för det, respekterar de flesta medlemmar här, både nya och gammla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Tja, om man byter namn, är det nackdelar, jag menar, om man vart medlem ett tag och så, så kanske man inte känns igen, t.ex om Arman byter namn till Elmoppen så kanske han inte respekteras/känns igen på samma sätt. Har nämligen haft lite tankar på namnbyte. Kanske en onödig topic, men jag vill veta er åsikt helt enkelt. Bara om man får reda på att du bytt namn så kommer det ju vara som "vanligt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Är ett namnbyte till det bättre så är det väl ok. Mitt namnbyte för typ 1½ år sen var ju bara till det bättre, eftersom det gamla var långt och VC-anknutet. Men ditt är det väl inget fel på? Dessutom beskriver det dig som person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Det jobbigaste är väl att förstå att det var tex leftbehind tidigare. Men när jag bytte namn så skrev jag mitt namnyte på min signatur så alla skulle fatta. Sen förlorades ingen respekt när jag bytte. Men ditt är det väl inget fel på? Dessutom beskriver det dig som person. Snäll där Maxz Ja det ser jag nu, ska jag vara ärlig så smålästa jag lite bara. xPisc Ska jag vara ärlig så hade jag faktist inte det. Redigerad 20 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Det jobbigaste är väl att förstå att det var tex leftbehind tidigare. Men när jag bytte namn så skrev jag mitt namnyte på min signatur så alla skulle fatta. Sen förlorades ingen respekt när jag bytte. Det var de jag menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Det jobbigaste är väl att förstå att det var tex leftbehind tidigare. Men när jag bytte namn så skrev jag mitt namnyte på min signatur så alla skulle fatta. Sen förlorades ingen respekt när jag bytte. Snäll där Vet inte riktigt men hade du någon "respekt" innan? Respekt snacket på detta forumet är överreklamerat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Nej men alltså, respekt, då menar jag liksom, Arman är väll ändå en person som är respekterad, t.ex för member n10, man har väll en annan syn på en som vart medlem igår o en som vart medlem för 3 år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Men de beror väll på vad du byter namn till. om du nu heter leftbehind och döper om dig till "gammalkebabkuk" eller nått sånt så lär folk inte gilla dig lika mycket men om du döper om dig till t.ex. slipknot , eller thunderbird, eller whatever , som är något logiskt så är det nog lungt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Okej. Men jag har känsla av att jag är rätt igenkänd på forumet(?), men vet inte vad det får för effekt med namnbyte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Okej. Men jag har känsla av att jag är rätt igenkänd på forumet(?), men vet inte vad det får för effekt med namnbyte. Ha kvar samma avatar, å samma sign , ingen ser väll ändå namnet alla känner bara igen bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jo. Iochförsig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Personligen får de som står för mina ideal eller värderingar min respekt, också mycket kunskap är respekterat. Beror inte på hur länge medlemmen varit medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Är jag respekterad då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jag vill byta namn till Toerstein, respektera mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Är jag respekterad då? Beror väl på vem du frågar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Iochförsig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Iochförsig Ursäkta men jag stör mig på när du skriver ihop i och för sig. Förlåt men jag kan inte hjälpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tsbusa Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jeg har spurt om navnebytte. Ifra Tsbusa til AngelClaw. (som dere sikkert ser på siggen min, navnet mitt blir gjort om, om en ukes tid!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Det tänkte jag aldrig på när jag bytte från Buffus till Wu Zi Mu xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts