okka Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Lite smått onödig poll, men jag blev tvungen...it would've happen sooner or later... Iallafall - enligt mig är det Sandinista! Oerhört bra skiva. En av de bästa skivor jag äger (om inte den bästa)... ..Super Black Market Clash borde egentligen inte räknas in (eftersom det är lite utav en samling (snarare "outtakes")), men eftersom den är så oerhört bra så gör vi så ändå! Editation. From Here To Eternity-skivan borde också ha skippats, men... Redigerad 20 juni, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Gillar låten London Calling så jag antar att den låten är med på den skivan. Vote: London Calling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Vet inte. Men de har gjort ett par bra låtar, men vilka skivor dessa finns med på har jag ingen aning om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Vote aldrig hört dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Vote: The Clash (US) Lätt bäst...sen kommer väl London Calling! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Vote: London calling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 London callin', To the far away towns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Cut The Crap! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Cut The Crap! Nää, är du allvarlig? Eller okej, This Is England är ju svinbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Vote: Inte hört dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 VOTE: Vet inte Har bara hört en låt och det var : lost in the supermarket, inte min stil precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Vote: Aldrig hört dem. Vad är det för genre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Vote: Aldrig hört dem. Vad är det för genre? Punk-rock! Med inslag av pop. Skulle jag beskriva det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Punk-rock! Med inslag av pop. Skulle jag beskriva det som. ...fast Sandinista!-skivan visar stora inslag av hur många genrer som helst...verkligen exprimentellt. Super Black Market Clash och Combat Rock visar även dom inslag av reggae. London Calling lutar mot ska! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Nää, är du allvarlig? Eller okej, This Is England är ju svinbra! Ja, Tycker inte om dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Ja, Tycker inte om dom.. Cut the Crap är en skiva, lustigt nog den sämsta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts