Jump to content

Ambulans-uppdrag

Share

Recommended Posts

Jag körde ambulansuppdragen mitt inne i Los Santon vilket inte visade vara en så bra idé. På lv 7 klarade jag det inte pga tidsbrist. Ni som har klart upp till lv 12 eller mer, var kjörde ni? Det vore ju bäst nånstans där det är raka vägar osv. Lätta att transportera och det går snabbt. Men det finns väl inget sjukhus i öknen t.ex? Ambulansupdpragen är ju de svåraste av taxi, brandbil, polis osv. Iaf enligt mig... Jobbiga och tråkiga oxo =P Men jag vill klara dem!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns de sjukhus i Angel Pine :huh:

Är det samma med brandbil, taxibil och polisuppdragen? Att det är enkelt att klara av de i Angel Pine?

Nepp det finns inte! Men bara kör dit och starta sen uppdraget! Det är en liten stad så det blir korta sträckor att kör och därmed lättar!

ja, det är lättare med polis & taxi uppdragen oxå!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nepp det finns inte! Men bara kör dit och starta sen uppdraget! Det är en liten stad så det blir korta sträckor att kör och därmed lättar!

ja, det är lättare med polis & taxi uppdragen oxå!

Kör man till de andra små städerna utanför Los Santos eller bara i Angel pine?

Eller ska man lämna besökarna till sjukhusen i San Fierro / Los Santos?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du vill klara polisuppdragen snabbt och enkelt så ska du åka ut på en motorväg, sätta igång "vigilante" och bara köra på motorvägen hela tiden så klarar du level efter level utan att göra någonting.

Vadå "Inte göra någonting"?

Föressten klarade jag ambulanduppdragen i Angel Pine ganska enkelt, tack för tipset :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor