FoxtroT Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Nej det är bara någon konstig förvirring bland folk i older 4-17 år uzi ägs av företaget imi som ochså gjorde desert eagle. det finns 4 uzis det är smg, mini, micro och pistol. mac-10 och mac-11 hör man ju på namnet attd et INTE låter äns som uzi och ägs av företaget cobray som ochså gjorde street sweeper. så ebento är lite efter Uzi ingram m10: http://www.forsaken-game.com/gfx/gun_ingram.jpg snälla du... kan inte du typ ge upp? och inse att du har fel.. Redigerad 27 juni, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Uzi ingram m10: http://www.forsaken-game.com/gfx/gun_ingram.jpg snälla du... kan inte du typ ge upp? och inse att du har fel.. Men den heter inte uzi ingram den du visade var ju en mac-10 eller mac-11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Men den heter inte uzi ingram den du visade var ju en mac-10 eller mac-11 Sök på google så ser du själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Sök på google så ser du själv Det har jag man får upp fler alternativ av en uzi när man söker uzi och fler mac's när man söker på ingrams, mac-10,mac-11. så du har fel, fråga vilket vapen expert somhelst så säger han likadant eller fråga på uzi-talk.com dom kommer kalla dig för noob! Redigerad 27 juni, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Det har jag man får upp fler alternativ av en uzi när man söker uzi och fler mac's när man söker på ingrams, mac-10,mac-11. så du har fel, fråga vilket vapen expert somhelst så säger han likadant eller fråga på uzi-talk.com dom kommer kalla dig för noob! Haha, okej antar att jag har fel där då Inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Grim(back har nog rätt. Jag vet för jag har hållit i en Uzi. Redigerad 27 juni, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Grim(back har nog rätt. Jag vet för jag har hållit i en Uzi. Coolt när? var? den här e till glockalnet iaf, det ä jag med min COBRAY INGRAM MAC-11!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) .bytte precis måne.. inte min mod.. hade den i VC så jag snodde den där i från.. Redigerad 27 juni, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 .bytte måne igen.. en gammal VC-måne det här oxå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEmade Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 En jamaica hoodie replica, går att köpa i tjeckien för 90:- om man e duktig prutare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Gjorde en Chicago Bulls Yersey.. blev sådär.. Öppna player.img med imgtool Ersätt: baskballdrib.txd med den nya Finns på ProLaps som Dribblers Yersey (Eller liknande namn) Namn och nummer på ryggen.. Screen: http://img229.echo.cx/img229/2153/jersey3vb.jpg Har även på mig KalleR's jeans Download Redigerad 27 juni, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Gjorde en Chicago Bulls Yersey.. blev sådär.. Öppna player.img med imgtool Ersätt: baskballdrib.txd med den nya Finns på ProLaps som Dribblers Yersey (Eller liknande namn) Namn och nummer på ryggen.. Screen: Har även på mig KalleR's jeans Download Nice =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Nice =D Tackar Funderar på att göra en äldre och ha nr 23 och Jordan där bak istället.. Michael Jordan Nr 23.. för dom som inte vet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Lite progress på min G3... vad tycks?? snart klar Redigerad 27 juni, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Lite progress på min G3... vad tycks?? snart klar Finfin, inget att klaga på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Lite progress på min G3... vad tycks?? snart klar Eftersom att jag ännu inte avslutat mitt jobb som ledare av projektet GTA:Sweden SA edition, omber jag dig att ha med din bössa i modden! Den e ASSNYGG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Lite progress på min G3... vad tycks?? snart klar Jävligt snyggt som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Eftersom att jag ännu inte avslutat mitt jobb som ledare av projektet GTA:Sweden SA edition, omber jag dig att ha med din bössa i modden! Den e ASSNYGG! Ok om du fixar nya hus o massa svenska bilar osv som i gta berlin fast sverige så är den med... tills dess släpper jag den sj med mina andra vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Eftersom att jag ännu inte avslutat mitt jobb som ledare av projektet GTA:Sweden SA edition, omber jag dig att ha med din bössa i modden! Den e ASSNYGG! Jag tvivlar skarpt att han e sugen på det. Edit:med tanke på vad han skrivit i den andra tråden. Redigerad 27 juni, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Vad tycks om magget under? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts