Blues Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Sorry för dual-post. Texturerat om bajsbollträt. Jag vet att det stavas basebollträ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Här är ett par byxor som jag laddade ner men iallefall jag gjorde om dom så det ser ut som han har häng. (Inte de snyggaste gjorde det på under 1 minut ) http://img132.echo.cx/img132/482/hngs4cd.png Kan någon läggaupp valet.txd tänkte göra om den men råka trycka på delete :"> Jeans_med_h_ng.zip Redigerad 26 juni, 2005 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Finns på GTAMods snart... fast vill du ha den nu så! Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Jag använder sketchup, photoshop för att göra texturer, och Zmodeler för att mappa texturen på vapnen. här e en vp70 jag håller på med , pistolen sj är färdig ska bara göra kolven till den med 2 på tejpade extra magg o mappa den Hmmm... Liknar bössan Logan i Dark Angel använder! Ska du ha den utan den där kolven? Tycker du bör lägga upp både och! Har ingen påbörjat några nya bilar? Redigerad 26 juni, 2005 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Hehe mitt skin Gö han till en vit tjej så e de nästan som i filmen "White Chicks" Nä, allvarligt skinnet e faktiskt lite fult... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Hmmm... Liknar bössan Logan i Dark Angel använder! Ska du ha den utan den där kolven? Tycker du bör lägga upp både och! Har ingen påbörjat några nya bilar? Nej , den ska ha kolv, annars skuter den inte automat. jag ska göra en beretta 92f chrome o svart som colt45... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Själv kan jag ingenting om modding. Men det skulle vara soft om man skulle modda Desert Eagle'n eller Colt'en till någon gammal goding som Smith&Wesson Magnum 44. eller Colt Python 357. Magnum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Hag håller på o göra en g3sg1, snart klar. polycounten hittils är 3363 ska nog göra en alternativ model med jägar magg o ljuddämpare, eventuelt laser sikte. Vad tycks om modellen hitils då? http://gtaparanoia.web.infoseek.co.jp/cgi-bin/imgbbs/koroimg/1119810640.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Hag håller på o göra en g3sg1, snart klar. polycounten hittils är 3363 ska nog göra en alternativ model med jägar magg o ljuddämpare, eventuelt laser sikte. Vad tycks om modellen hitils då? Läcker Redigerad 26 juni, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Hag håller på o göra en g3sg1, snart klar. polycounten hittils är 3363 ska nog göra en alternativ model med jägar magg o ljuddämpare, eventuelt laser sikte. Vad tycks om modellen hitils då? Hur f*n gör du? Jag har skaffat SketchUp, det är ju skitsvårt... Har du tid med några privata lektioner? Edit: Inte quota bilder. Redigerad 26 juni, 2005 av PowerMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Hur f*n gör du? Jag har skaffat SketchUp, det är ju skitsvårt... Har du tid med några privata lektioner? Edit: Inte quota bilder. Nej sry, jag har inte tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Nej sry, jag har inte tid BUUUUUUUUUÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!! :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Nej sry, jag har inte tid Har du någon sida med tutorials till sketchup? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Hag håller på o göra en g3sg1, snart klar. polycounten hittils är 3363 ska nog göra en alternativ model med jägar magg o ljuddämpare, eventuelt laser sikte. Vad tycks om modellen hitils då? http://gtaparanoia.web.infoseek.co.jp/cgi-bin/imgbbs/koroimg/1119810640.jpg Jo j*vlar, den va skitsnygg som alla dina vapenmodeller brukar vara ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Hag håller på o göra en g3sg1, snart klar. polycounten hittils är 3363 ska nog göra en alternativ model med jägar magg o ljuddämpare, eventuelt laser sikte. Vad tycks om modellen hitils då? http://gtaparanoia.web.infoseek.co.jp/cgi-bin/imgbbs/koroimg/1119810640.jpg Hmmm... E inte de typ en AK4:a? Kanske till GTA:Swe SA-edition? Vem ska ta över kommandot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Hmmm... E inte de typ en AK4:a? Kanske till GTA:Swe SA-edition? Vem ska ta över kommandot? Nej det är en g3sg1 men ak4 är lik g3 modellerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Nej det är en g3sg1 men ak4 är lik g3 modellerna Hade för mig att AK4 va en G3G fast lite ombyggd av bofors (större fingerskydd så att man kan skjuta med dom, trots att man har vantar på sig, plus extra rostskydd). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Här är ett par byxor som jag laddade ner men iallefall jag gjorde om dom så det ser ut som han har häng. (Inte de snyggaste gjorde det på under 1 minut ) Kan någon läggaupp valet.txd tänkte göra om den men råka trycka på delete :"> Det är mina, har du fått tillstånd av mig eller? För helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Det är mina, har du fått tillstånd av mig eller? För helvete. Har du copyrightat dom? Och om han ändrar på dom, och ger dig cred i readme'n så borde du inte klaga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Har du copyrightat dom? Och om han ändrar på dom, och ger dig cred i readme'n så borde du inte klaga! Han bör klaga för om han inte har tillstond att använda dom så tycker jag han ska bli BANNAD!! jag hatar folk som snor grejjer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts