GRIM(back Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jag gjorde min egen luvjacka, men kan inte få in den det cpar sej, non som har lust o försöka? isfall lägg upp txd'n sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Mr.Magic Kan inte pma dig... De står att din pm box är full. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Jag gjorde min egen luvjacka, men kan inte få in den det cpar sej, non som har lust o försöka? isfall lägg upp txd'n sen så där. finns som "black hoody" på "zip" hoodyace.zip Redigerad 25 juni, 2005 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 så där. finns som "black hoody" på "zip" Thx, ska lägga det på minnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 NOTERA att jeansen är KalleR's fast jag har gjort dem svarta! Hade du nåt tillstånd till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Hade du nåt tillstånd till det? De är bara till privat burk! Men om du vill de så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Slipknot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Hur gör alla så coola märken eller texter på sina skins?? Vilket/Vilka program använder ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Hur gör alla så coola märken eller texter på sina skins?? Vilket/Vilka program använder ni? Photoshop för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Hehe, den blev lite muppad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Photoshop för min del. OK, jag använder Gimp 2.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Min första skin! Blonde Cornrow med blå hårbotten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Min första skin! Blonde Cornrow med blå hårbotten! No offense, men "Jucki jucki, that sucky" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Min första skin! Blonde Cornrow med blå hårbotten! Skitfult måste jag säga. Sorry, men det där ser ut som skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Kanske inte direkt det snyggaste, men jag antar att det är nåt iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Kanske inte direkt det snyggaste, men jag antar att det är nåt iallafall... Vill ha!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Vill ha!! Finns på GTAMods snart... fast vill du ha den nu så! vest.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 No offense, men "Jucki jucki, that sucky" Ja vet, ja satt inte länge med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Kanske inte direkt det snyggaste, men jag antar att det är nåt iallafall... Skulle vart grym om det stod 'CJ' med vit text, och svart "stroke", altså svart utanför vitt. Gta-style om du fattar. Snygg annars! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Skulle vart grym om det stod 'CJ' med vit text, och svart "stroke", altså svart utanför vitt. Gta-style om du fattar. Försökte iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts