Cyper Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) http://img355.imageshack.us/img355/2020/rutigbil1rw.png Vad tror ni om den här vet att det kanske inte går men det e min första bil jag någonsin gjort! Jag håller på med ett Thompson, min första grej I sketchup. Edit: Skulle vara coolt med en revolver modd till SA! Redigerad 31 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Tänkte dra upp den här tråden igen och vissa mitt lilla projekt jag håller på med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Tänkte dra upp den här tråden igen och vissa mitt lilla projekt jag håller på med Ser 40-taligt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Tänkte dra upp den här tråden igen och vissa mitt lilla projekt jag håller på med Ser 40-taligt ut Set het ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Tänkte dra upp den här tråden igen och vissa mitt lilla projekt jag håller på med Lite gudfadern i den där bilen känns det som Fast mkt snyggare, du kanske skulle vart med och hjälpt till när dom gjorde gudfadern spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 (redigerad) Tack för komentarer.. Lite gudfadern i den där bilen känns det som Fast mkt snyggare, du kanske skulle vart med och hjälpt till när dom gjorde gudfadern spelet? Haha nja så duktig är jag inte Själva chassit är från början bilen Hustler... Men allt annat har jag gjort Motorn är klar nu, Har 8428 polys bild: Redigerad 12 september, 2006 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Har jag fel eller har inte du gjort en liknande bil förut? Snygg btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Har jag fel eller har inte du gjort en liknande bil förut? Snygg btw. Jopp det har han, men den var till GTA vc Som jag skrev på modarkivet: skitfint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Har jag fel eller har inte du gjort en liknande bil förut? Snygg btw. Jo den här Men den var jag inte så nöjd med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Väldigt Nice LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wicked_akuba Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Lite gudfadern i den där bilen känns det som Fast mkt snyggare, du kanske skulle vart med och hjälpt till när dom gjorde gudfadern spelet? SEr snyggt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 (redigerad) Tackar tackar bild på inredningen, dåliga normals har inte orkat fixa dom änn. Ni som har sett sista natten med gänget vet var växel knoppen kommer ifrån Redigerad 15 september, 2006 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts