samuzmd Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Satt och lekte lite så här på natten. Här har ni resultatet: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/gtarider.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Min Vp 70M är klar nu, vad tycks?? Polycount:1545 http://gtaparanoia.web.infoseek.co.jp/cgi-bin/imgbbs/koroimg/1119658426.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Min Vp 70M är klar nu, vad tycks?? Polycount:1545 http://gtaparanoia.web.infoseek.co.jp/cgi-bin/imgbbs/koroimg/1119658426.jpg Fuck, yeah! Dat's real! Har du kollat hur modellen blir animationsmässigt i spelet? Om de stora kolvarna går igenom spelarens armar eller liknande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Nej, för det har inte släppts SA dff filter än... men det går o fixa genom att lite lätt rotera dom.dom ska ersätta tec9 Redigerad 25 juni, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Gillar tröjan. Finns den för nerladdning? Står Mr.Magic på den men jag kan gör en ny åt dig. Edit: Here ye go. Ersätter den vita Rockstar hoodyn från Suburban Redigerad 13 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Varför gör inte du det? Bra Ide! Ni får dom på Måndag eller Tisdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Vad sägs om detta lilla experiment? De som vill ha den kan snart hämta den från GTAMods.com Skitsnygg! Den ska jag skaffa när jag köper SA till pc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Mitt fina blade skin men det är bara en tidig version kommer fixa den bättre med hans tatuering och lite annat Vad tycker ni om den? Redigerad 25 juni, 2005 av icy_fire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jag har gjort nya huds för mina vapen nu till SA, vad tycks?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jag har gjort nya huds för mina vapen nu till SA, vad tycks?? Snygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) MIna lacoste skor de e lite svårt att se men de e lacoste Redigerad 25 juni, 2005 av icy_fire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Står Mr.Magic på den men jag kan gör en ny åt dig. Edit: Here ye go. Ersätter den vita Rockstar hoodyn från Suburban Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Min NIKE skin pack! Vet ni hur man gör att de svarta bara är på armarna och inte på händerna? NOTERA att jeansen är KalleR's fast jag har gjort dem svarta! Redigerad 25 juni, 2005 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) I be Representin' Gtasajten, biaaatch! Work in Progress. Special offer:Säg till så kan jag göra en version med ditt namn på ryggen! Redigerad 25 juni, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 I be Representin' Gtasajten, biaaatch! Work in Progress. Special offer:Säg till så kan jag göra en version med ditt namn på ryggen! Kan du göra en där det står Sniper på baksidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Skulle va grymmt om det stog Hultan eller hultenius på ryggen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Skulle va grymmt om det stog Hultan eller hultenius på ryggen! För han, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Eftersom det e en gtasajten tröja borde hans namn va för att hedra han lite för denna bra sida...eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Här är min egen gjorda tröja och keps och Pani's Jeans. @KalleR: Ditt vita skin ser lite konstigt ut, han ser bara ut som en Albino. Jag menar han har fortfarrande "neger näsa", stora läppar o.s.v. Vad heter hoodyn du har moddat där i player.IMG? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Vad heter hoodyn du har moddat där i player.IMG? hoodyarockstar.txd, eftersom han sa att han hade modat den vita rockstar tröjan..(?) Redigerad 25 juni, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts