GRIM(back Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Men snälla, han har ju svarat, läs istället. Grim: Skit snyggt, Vilket vapen ska den ersätta? Rocketla med ny aim hud Här e Shortie modellen med 40mm buckshot(hagel skott) som ska ersätta avsågade haglet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Rocketla med ny aim hud Här e Shortie modellen med 40mm buckshot(hagel skott) som ska ersätta avsågade haglet E den till Terminator 2 modden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 E den till Terminator 2 modden? Nej till Vol II den med hel kolv och pipa e till T2 modden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 (redigerad) M93r e färdig nu men i vol II så ska den ha dens coola kolv rödpunkt o ljud dämpare ^^ i vol III så ska den vara original som på bilden fast med texturer Redigerad 8 oktober, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Här e M-79 granatkastaren till T2 modden och Vol II http://www.gtasajten.com/forum/uploads/pos...-1128584055.jpg Hmm.. tyckte att du var duktig på att modellera, tills jag såg den bilden. Blev fan riktigt imponerad. Inte nog med att den är snyggt gjord, den ser väldigt verklig ut också. Väldigt bra jobb med texturerna speciellt, skitsnyggt. Vågar man fråga om polycount? Lite synd att man bara har San Andreas till PS2.. skulle gärna ladda ner dina vapen och använda. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Hmm.. tyckte att du var duktig på att modellera, tills jag såg den bilden. Blev fan riktigt imponerad. Inte nog med att den är snyggt gjord, den ser väldigt verklig ut också. Väldigt bra jobb med texturerna speciellt, skitsnyggt. Vågar man fråga om polycount? Lite synd att man bara har San Andreas till PS2.. skulle gärna ladda ner dina vapen och använda. =/ Thx Polycounten är 1439 som jag skrivit på bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Polycounten är 1439 som jag skrivit på bilden Oh, du skrev det där... blir väl av för mig att kolla synen antar jag. >< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Oh, du skrev det där... blir väl av för mig att kolla synen antar jag. >< Hehe thx ^^ men den texturen blev jag andå minst nöjd med tycker shortie texturen blev lite bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Hehe thx ^^ men den texturen blev jag andå minst nöjd med tycker shortie texturen blev lite bättre Du är riktigt bra på att modda och göra texturer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Du är riktigt bra på att modda och göra texturer! Thx ^^ är det någon här som använt min vol I o kommer använda vol II? Btw gjort alla custom delar till m93r nu o texturerar den nu ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 är det någon här som använt min vol I o kommer använda vol II? Självklart.....luuuve your weapons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Självklart.....luuuve your weapons Thx^^ Har lite screenies på m79, m79 sawed off och tec-dc9 nu om ni vill se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Thx^^ Har lite screenies på m79, m79 sawed off och tec-dc9 nu om ni vill se? Ja, lägg upp bilderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) Ja, lägg upp bilderna Lite kass kvalite Edit: tog bort bilden det var för kass kavlite lägger up en sensare isåfall Redigerad 9 oktober, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Hehe, bytte ut baseball trä't mot en ljuddämpare http://img326.imageshack.us/img326/5782/ljudvc2gl.png Om nån vill konventera om den till SA så skicka ett PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Rocketla med ny aim hud Här e Shortie modellen med 40mm buckshot(hagel skott) som ska ersätta avsågade haglet SCHYTE!!! SNYGGT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Detta är mod showroom ffs och sluta snacka warez nu o håll er till sa moddar istället för att visa sketchup modeller som ni alldrig kommer få in så SA! SA MODS ONLY!! Grim jag tror du syftade på mig där... Men vem sa att jag inte kunde få in båten http://img145.imageshack.us/img145/6756/namnls2oj.png Förvisso till Vice city men skall konventera om den till SA nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Grim jag tror du syftade på mig där... Men vem sa att jag inte kunde få in båten http://img145.imageshack.us/img145/6756/namnls2oj.png Förvisso till Vice city men skall konventera om den till SA nån gång. No ofence men mm tummen upp men detta är ju SAN ANDREAS mod showroom inte ViceCity Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Jag vet :"> Har skapat en Ny tråd ang. Båten. Men jag ville bara visa att jag fick in den Den skall in i SA på något sätt också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Jag vet :"> Har skapat en Ny tråd ang. Båten. Men jag ville bara visa att jag fick in den Den skall in i SA på något sätt också Jo men när jag sa så menade jag till SA för vem som helst kan få in den i vc det är ju därför det finns fler moddar till vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts