Mathias Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 (redigerad) Faan vad snyggt Grim. btw så tror jag att man kan stava både judgement och judgment. edit: iaf enligt >>*<< Redigerad 27 september, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eyeball Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Ska lägga upp min Monster truck flames v.2 Uppdaterade Hjul mönster,Fälgarna,inredningen och fixa det fula med flamesen på flaket så det ser lite bättre ut http://img195.imageshack.us/img195/6897/monster23jj.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Ska lägga upp min Monster truck flames v.2 Uppdaterade Hjul mönster,Fälgarna,inredningen och fixa det fula med flamesen på flaket så det ser lite bättre ut http://img195.imageshack.us/img195/6897/monster23jj.jpg Jävligt fin! btw: Snyggt grim! kan inte du göra en luger parabelum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Grim, du är grym! Scysst T2 skin föresten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Gjorde Färdigt min Tec-9 nu med custom mp5 sikte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Gjorde Färdigt min Tec-9 nu med custom mp5 sikte Snyggt! När släpps Vol. II ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Seriöst GRIM, för allas bästa. Fixa till dina vapen till spel där man kan njuta av detaljrikedomen! Dom är hur läckra som helst, och det går inte att njuta av dom i GTA p.g.a. att dom knappt syns. =/ My point is... fixa vapnena till HL2 goddamit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eyeball Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Fan va najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 (redigerad) Seriöst GRIM, för allas bästa. Fixa till dina vapen till spel där man kan njuta av detaljrikedomen! Dom är hur läckra som helst, och det går inte att njuta av dom i GTA p.g.a. att dom knappt syns. =/ My point is... fixa vapnena till HL2 goddamit! Hehe thx, men det är svårt att exportera dom dit och så krävs massa anims för manteln osv... men får väl hoppas på att de tkommer en first person till sa snart ^^ om ni vill testa fps så ställ er mot en vägg o ducka eller stå o sikta så blir det lite fps iaf Redigerad 30 september, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Dina vapen är Grimma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
speedez Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Eyeball kan du köra och använda den trucken utan att de lagar och håller på isf vill ja veta hur man gör när ja skaffat till dator. För den va jävligt fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eyeball Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 (redigerad) Det laggar inte mer än vad det vanligt vis gör i spelet , jag har ju uppladat på gtamods.com men den har inte kommit upp eller så la dom inte upp den Redigerad 30 september, 2005 av Eyeball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
speedez Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Ok men vilka program e bäst att ha om man ska göra en sån där grej? Och hur svårt är det på en skala på 1-10 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Ok men vilka program e bäst att ha om man ska göra en sån där grej? Och hur svårt är det på en skala på 1-10 ? Var mer tydlig när du skriver "en sån där grej" och detta är SanAndreas Mod-showroom! inte show your fråga room!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Nu är m79 modellen färdig så jag snart kan relsesa arnie ^^ den ska troligtvis ersätta avsågade haglet för det skulle bli as svårt o coda om raketgiväret så man skuter med en hand men jag kan coda så avsågade spränger bilar iaf ^^' Edit: glömde säga att polycounten var 1400 när man har sämsta skill så skuter cj från höften sen håller han den som ett givär o sen med en hand. ska göra denna avsågad version med som shortie som kommer att finnas med i volume II där det är buckshots (stora hagel hyllsor) o då kommer man kunna använda den som dual Redigerad 2 oktober, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Nu är m79 modellen färdig så jag snart kan relsesa arnie ^^ den ska troligtvis ersätta avsågade haglet för det skulle bli as svårt o coda om raketgiväret så man skuter med en hand men jag kan coda så avsågade spränger bilar iaf ^^' Edit: glömde säga att polycounten var 1400 när man har sämsta skill så skuter cj från höften sen håller han den som ett givär o sen med en hand. ska göra denna avsågad version med som shortie som kommer att finnas med i volume II där det är buckshots (stora hagel hyllsor) o då kommer man kunna använda den som dual Va använder du för program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Va använder du för program? Sketchup för modelering o zmod för uv map o ps för textur det tog ett tag innan jag lärde mig sketchup men nu går det bra i början gjorde jag fula poly beasts som *host*många andra gör här men dom lär sig nog om dom bara e lite upmärksamma o kolla hur polysarna lägger sej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Hej h'r har jag en dessa det ska bli min forsta seriosa vapen moddel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Hej h'r har jag en dessa det ska bli min forsta seriosa vapen moddel... Fina texturer, men modellen är fortfarande über kantig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Fina texturer, men modellen är fortfarande über kantig Det var inte ens en riktig textur det var bara ett foto av en desert eagle sen har han bara gjort konturerna av modellen så den är helplatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts