Jump to content

Mod-showroom!


Speeder
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 791
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Seriöst GRIM, för allas bästa.

Fixa till dina vapen till spel där man kan njuta av detaljrikedomen! Dom är hur läckra som helst, och det går inte att njuta av dom i GTA p.g.a. att dom knappt syns. =/

My point is... fixa vapnena till HL2 goddamit! :)

Hehe thx, men det är svårt att exportera dom dit och så krävs massa anims för manteln osv...

men får väl hoppas på att de tkommer en first person till sa snart ^^

om ni vill testa fps så ställ er mot en vägg o ducka eller stå o sikta så blir det lite fps iaf :)

Redigerad av GRIM(back
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är m79 modellen färdig så jag snart kan relsesa arnie ^^ den ska troligtvis ersätta avsågade haglet för det skulle bli as svårt o coda om raketgiväret så man skuter med en hand

men jag kan coda så avsågade spränger bilar iaf ^^'

Edit: glömde säga att polycounten var 1400

när man har sämsta skill så skuter cj från höften sen håller han den som ett givär o sen med en hand.

ska göra denna avsågad version med som shortie som kommer att finnas med i volume II där det är buckshots (stora hagel hyllsor) o då kommer man kunna använda den som dual ^_^

post-11-1128271379_thumb.jpg

Redigerad av GRIM(back
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är m79 modellen färdig så jag snart kan relsesa arnie ^^ den ska troligtvis ersätta avsågade haglet för det skulle bli as svårt o coda om raketgiväret så man skuter med en hand

men jag kan coda så avsågade spränger bilar iaf ^^'

Edit: glömde säga att polycounten var 1400

när man har sämsta skill så skuter cj från höften sen håller han den som ett givär o sen med en hand.

ska göra denna avsågad version med som shortie som kommer att finnas med i volume II där det är buckshots (stora hagel hyllsor) o då kommer man kunna använda den som dual ^_^

Va använder du för program?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va använder du för program?

Sketchup för modelering o zmod för uv map o ps för textur

det tog ett tag innan jag lärde mig sketchup men nu går det bra i början gjorde jag fula poly beasts som *host*många andra gör här ^_^

men dom lär sig nog om dom bara e lite upmärksamma o kolla hur polysarna lägger sej

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...