Sir.Per Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) Håller på att göra en fiddy i sketchup, kan man lägga in den i gta:sa sen? JAg är nybörjare första gången jag grejjar i sketchup! Redigerad 21 september, 2005 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Håller på att göra en fiddy i sketchup, kan man lägga in den i gta:sa sen? JAg är nybörjare första gången jag grejjar i sketchup! Hur ser riktiga ut då? för det är väligt kantig o konstig :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Hur ser riktiga ut då? för det är väligt kantig o konstig :S Ja han har ju gjort den sa så så ska den va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Ja han har ju gjort den sa så så ska den va Du menar på svenska att det är en fantasi mc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Du menar på svenska att det är en fantasi mc? Ja, jag gjorde bara en, finns ingen riktig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Här e beta facen jag gjort hitils, ska updatera mycket mer så han blir mer lik... ska göra nya brillor, jacka, o skinn braller o boots... ni kanshe redan känner igen honnom om ni är lika hardcoore fans av filmen som jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Liten update på Arnie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Fint utom att huvudet skär sig mot kroppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Fint utom att huvudet skär sig mot kroppen. Jo men om du läste så ska ju göra om jackan brallorna o glasögonen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 E det någon som tkr jag ska göra klart den här bilen? eller ska jag skita i den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Jo men om du läste så ska ju göra om jackan brallorna o glasögonen Jag menade att hans färg på kroppen inte är samma som i ansiktet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Snygg bil, Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Copstar: Gör klart den den ser ju skit härlig ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Ja, gör klart den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Jag menade att hans färg på kroppen inte är samma som i ansiktet. När man andrar jaclan så ändrar man ju huden ochså för det är ju i samma txd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 När man andrar jaclan så ändrar man ju huden ochså för det är ju i samma txd Ok, visste inte det. Men det blir nog finfint, ska ladda ner när du släpper den. Blir så tråkigt med samma CJ hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Ok, visste inte det. Men det blir nog finfint, ska ladda ner när du släpper den. Blir så tråkigt med samma CJ hela tiden. Thx jo jag vet jag e så trött på honnom, o jag kan inte hjälpa att jag säger rasistiska saker till honnom när jag dör heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 GRiM: Kan du lägga upp en screen på Weapon-pack Volume 2 ? och gärna en nerladdnings länk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 GRiM: Kan du lägga upp en screen på Weapon-pack Volume 2 ? och gärna en nerladdnings länk! Den är inte färdig än jag har precis bara fott in Dom båda m9'orna o gör Huds till dom nu... Men när det är färdigt lägger jag upp packet här kommer ingame på m9'orna snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Ähh m9'orna får vänta men dom funkar iaf ^^ Ansiktet är ganska färdigt nu, kanshe ett nytt öra o fixa håret lite någon som vet en bra frisyr för detta e wedge o har ett kack i toppen så non som kan? Om ni inte har sett innan vem det är så är det Arnold Schwarzenegger från filmen Terminator2 som utspelade sej i Los Angeles (Los Santos) nongång på 90-talet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts