GRIM(back Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Och har börjar att ändra lite andra grejer som ni kan se här. Arbetat mycke med denna så hoppas at ni tycker om den Den är inte riktigt klart än som ni oxå kan se. Men när den är klar så blir den upplagt gtamods. Men som sakt kul det är kul att få veta vad som fattas. eller om ni skulle vilja ha den i en annan färg. ja skriv vad ni tycker Arbetat mycket? du har ju bara letat upp en bild på nätet o klippt in det, det är ganska simpelt faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Det har jag inte gjort se du. det var bara lite svårt att få den att platsa in där jag villa ha den. Men om du nu vill tro det så kan jag inte stoppa dig Jag kan visa en till sak som jag har gjort. Som jag tänkte lägga in som ett nytt vapen men jag får se här är en liten bild på den gillade inte kniven som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Det har jag inte gjort se du. det var bara lite svårt att få den att platsa in där jag villa ha den. Men om du nu vill tro det så kan jag inte stoppa dig Jag kan visa en till sak som jag har gjort. Som jag tänkte lägga in som ett nytt vapen men jag får se här är en liten bild på den gillade inte kniven som finns Det är en ritad bild o inte 3d det är inget 2d spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Ja jag sa all kritik. Men det kanske ser ut som att jag har bara klippt dit den men det har jag inte gjort. Vadå ser den all för bra ut eller dålig.??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Kan visa min puch dakota jag har på börjat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Bra början, men du har mycket kvar att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Ja jag sa all kritik. Men det kanske ser ut som att jag har bara klippt dit den men det har jag inte gjort. Vadå ser den all för bra ut eller dålig.??? Jag menade kniven det är en ritad bild inte 3d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Oh ok ja den har jag ritat ihop från en request av en polare. Men jag ska kunna göra den lite 3d när jag får tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Oh ok ja den har jag ritat ihop från en request av en polare. Men jag ska kunna göra den lite 3d när jag får tid. Detta är SanAndreas Mod-showroom inte "kolla vad jag ritade i paint showroom" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Detta är SanAndreas Mod-showroom inte "kolla vad jag ritade i paint showroom" Kan du inte vara lite trevlig för en gångs skull? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Detta är SanAndreas Mod-showroom inte "kolla vad jag ritade i paint showroom" Trevlighet : 1/10 "Du har väl också vart "nybörjare" nån gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Men om man vill visa upp något man gjort som inte är till gta får man ta det i ett off-topic forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Trevlighet : 1/10 "Du har väl också vart "nybörjare" nån gång! Ny börjare? jag har ju precis börjat jag är en ny börjare, men en sak jag inte förstår är vad en pixel ritad kniv har med gta modding o göra??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Ny börjare? jag har ju precis börjat jag är en ny börjare, men en sak jag inte förstår är vad en pixel ritad kniv har med gta modding o göra??! Han skulle ju vilja använda den till ett halsband i SA, antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Ny börjare? jag har ju precis börjat jag är en ny börjare, men en sak jag inte förstår är vad en pixel ritad kniv har med gta modding o göra??! Ta inte ALLA ord så bokstavligt! "ny börjare" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 (redigerad) Han skulle ju vilja använda den till ett halsband i SA, antar jag Jag kan visa en till sak som jag har gjort. Som jag tänkte lägga in som ett nytt vapen det tror inte jag Redigerad 20 september, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Ny börjare? jag har ju precis börjat jag är en ny börjare, men en sak jag inte förstår är vad en pixel ritad kniv har med gta modding o göra??! Särskrivning. Otrevliga slutar upp utan vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 det tror inte jag Aha! läste på nåt annat då :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Ta inte ALLA ord så bokstavligt! "ny börjare" Så hur ska jag tolka det när han skriver såhär? Jag kan visa en till sak som jag har gjort. Som jag tänkte lägga in som ett nytt vapen men jag får se här är en liten bild på den user posted image gillade inte kniven som finns smile.gif att han inte mendae det bokstavligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Så hur ska jag tolka det när han skriver såhär? att han inte mendae det bokstavligt? Riktigt bra fråga, håller helt med GRIM i denna fråga, Du kan ju knappast förvänta dig lovord om du lägger upp en ful paint bild i en topic med SA-mods? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts