GRIM(back Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 (redigerad) Ska det där se ut som en pistol? http://www.gtasajten.com/forum/uploads/pos...-1126639266.jpg Nej den ersätter silnced pistol omg en "ganZtah" or whatever som inte kan något om vapen vadå dagens lol? "saken som cj håller i ksa vara längre" wtf menar du magacinet? Redigerad 15 september, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Nej den ersätter silnced pistol omg en "ganZtah" or whatever som inte kan något om vapen vadå dagens lol? "saken som cj håller i ksa vara längre" wtf menar du magacinet? Jag jobbar inte med småvapen. Ja, jag andvände enkel svenska för dig som har problem med din grammatik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Jag jobbar inte med småvapen. Ja, jag andvände enkel svenska för dig som har problem med din grammatik. Jga kan läsa svenska bra o lätt men vad har det med modding eller vapen o göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Jag jobbar inte med småvapen. Ja, jag andvände enkel svenska för dig som har problem med din grammatik. Eller.. så fattade du inte vad det var! skit samma. (:!!! BACK ON TOPIC (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Eller.. så fattade du inte vad det var! skit samma. (:!!! BACK ON TOPIC (:!!! Du kan ju tro vad du vill... Ask yourself who you believe in. The wise man or just the ordinary. Just so you know, I'm the wise. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Du kan ju tro vad du vill... Ask yourself who you believe in. The wise man or just the ordinary. Just so you know, I'm the wise. Tufft me engelska.. inte BACK ON TOPIC FFS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Jag är trög Jo jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Pillat lite på spas inför vol II ska nog ersätta spas om jag inte gör en benelli m4 isåfall får denersätta chromegun Redigerad 16 september, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Den va vacker döh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 GRIM, varför gör du bara en massa nymodigheter? Och om det inte är ett nytt vapen så späckar du ut det med en massa krims krams. Länge leve de "riktiga" kungarna som Colt Python, UZI SMG 9 mm, S&W Magnum. 44 (UTAN DINGEL DANG) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 GRIM, varför gör du bara en massa nymodigheter? Och om det inte är ett nytt vapen så späckar du ut det med en massa krims krams. Länge leve de "riktiga" kungarna som Colt Python, UZI SMG 9 mm, S&W Magnum. 44 (UTAN DINGEL DANG) Alla vapne jag gjort med tilbehör har jag även gjort original, gillar när det finns lite o välja bland så att vapnet passar dom mesta... ska göra en uzi smg till vol II och en revolver till III dock med Röd punkt sikte o eventuelt laser som lyser när man skuter ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 och en revolver till III dock med Röd punkt sikte o eventuelt laser som lyser när man skuter ^^ Sorry för offtopic, men snälla lär dig: Skjuter inte skuter Men för övrigt så modelerar du jävligt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Sorry för offtopic, men snälla lär dig: Skjuter inte skuter Men för övrigt så modelerar du jävligt bra Jag är ord blind jag ser ingen skilnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Nej det är ingen uzi det är en M-11 SWD med ljudämpare o den ska ersätta silenced.dff och silenced.txd vad är det du inte förstår? Lite OT igen: Varför pepprar den då istället för att skjuta? Det var så för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Lite OT igen: Varför pepprar den då istället för att skjuta? Det var så för mig.. Men aaaah! Det är ju en k-pist en Mac-11 SWD silenced som ersätter den ljuddämpade pistolen, man måste inte ersätta den med en vanlig pistol man kan ta vad som är passande o det är passande att en k-pist (smg) skuter snabbt och så är det bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Ok har börjar att ändra savanna lite. Har bara gjort denna sida än. Ska jag lägga på mera eld eller är det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Snyggt Inte mer eld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Ok har gjort lite mera på Savanna. Lite mera eld + att jag ändrade lite på däcken. kan ju inte ha en snygg bil med flames och inge på däcken (eller hur?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Ok har gjort lite mera på Savanna. Lite mera eld + att jag ändrade lite på däcken. kan ju inte ha en snygg bil med flames och inge på däcken (eller hur?). Jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Och har börjar att ändra lite andra grejer som ni kan se här. Arbetat mycke med denna så hoppas at ni tycker om den Den är inte riktigt klart än som ni oxå kan se. Men när den är klar så blir den upplagt gtamods. Men som sakt kul det är kul att få veta vad som fattas. eller om ni skulle vilja ha den i en annan färg. ja skriv vad ni tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts