Tackleberry Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Uppdaterad med lista i första posten! Det blir jobbigt att uppdatera, men bra gjort! Scary... Mina tre senaste inlägg har alla hamnat på en ny sida. Redigerad 23 juni, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
madin Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Hejsan ! jag skulle vilja ha KalleR´s gråa byxor :$ Tack på Förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Nej tack. Nice vapen, Grim Thx, @ mytik: använd PM nästa gång om du verkligen ville nått istället för att sabba topicen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Nu lugnar vi oss med kommentarerna. Ni vet själv vilka två jag pratar om. Ontopic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Coolaste moderatorn i stan. Ontopic: Speeder uppdatera någongång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 http://gtaparanoia.web.infoseek.co.jp/cgi-bin/imgbbs/koroimg/1119462864.jpg Vilket program använder du när du gör dom där vapnen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Jag använder sketchup, photoshop för att göra texturer, och Zmodeler för att mappa texturen på vapnen. här e en vp70 jag håller på med , pistolen sj är färdig ska bara göra kolven till den med 2 på tejpade extra magg o mappa den Redigerad 23 juni, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Nu lugnar vi oss med kommentarerna. Ni vet själv vilka två jag pratar om. Ontopic. .bra sagt.. jag gjorde väll oxå några fel.. men du har ändrats rejält.. från att vara kaxig/dum osv.. nu är du en av dom bästa modsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Förresten, är inte den här tråden helt onödig, eftersom www.gtamods.com finns? Lika bra att använda den istället. Ladda upp era mods där istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Man vill väl veta vilka modds som är gjorda av medlemmarna här också, utan att leta igenom hela GtaMods? Redigerad 23 juni, 2005 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 @ Mr.Magic, det finns inget att uppdatera med? Jag la in GRIM's vapen på listan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 @ Mr.Magic, det finns inget att uppdatera med? Jag la in GRIM's vapen på listan... Ok, vilken lista? btw ska mappa o texturera min vp70m nu, det blev inget magg på sidan orkade inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Jag ska göra ett mag på tejpat på kolven ändå så här ser den ut förtillfället lite annorlunda model men jag gillar den den ska ersätta tec-9, kommer bli fett med 2 sånna i varje hand Redigerad 23 juni, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Ok jag gjorde det på tejpade magget ändå nu ska jag göra texturen o sen mappa den!! poly count: 1550 Redigerad 23 juni, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Den här tatueringen har jag gjort för Cortez. Lite ful http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...9/Thug_Life.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Vad sägs om detta lilla experiment? De som vill ha den kan snart hämta den från GTAMods.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Vad sägs om detta lilla experiment? De som vill ha den kan snart hämta den från GTAMods.com Snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Varför har ingen gjort några Adidas och Nike prylar och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Varför har ingen gjort några Adidas och Nike prylar och sånt Varför gör inte du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Här är min egen gjorda tröja och keps och Pani's Jeans. @KalleR: Ditt vita skin ser lite konstigt ut, han ser bara ut som en Albino. Jag menar han har fortfarrande "neger näsa", stora läppar o.s.v. Gillar tröjan. Finns den för nerladdning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts