GRIM(back Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Updaterar g3sg1 för II Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Updaterar g3sg1 för II Erkänn, du é fan kåt på stora ljuddämpare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Erkänn, du é fan kåt på stora ljuddämpare... Oh yaH! nej men man behöver stora för att dämpa ljudet små hjälper ingenting IRL, jag försöker vara lite realistisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Erkänn, du é fan kåt på stora ljuddämpare... Dom ser ut sådär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Oh yaH! nej men man behöver stora för att dämpa ljudet små hjälper ingenting IRL, jag försöker vara lite realistisk No Offence Aja, men jag har då ALDRIG sett en Mac-11 med en ljuddämpare som är dubbelt så långt som vapnet... (Från "GRIM's weapon pack VOLUME 1) Annars så är vapen paketet jättebra! :"> G3SG1:an var ju cool Redigerad 10 september, 2005 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Vill se när CJ använder Berettan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 (redigerad) No Offence Aja, men jag har då ALDRIG sett en Mac-11 med en ljuddämpare som är dubbelt så långt som vapnet... (Från "GRIM's weapon pack VOLUME 1) Annars så är vapen paketet jättebra! :"> G3SG1:an var ju cool Ja ljuddämparn till mac-11 är väl lite överdriven annars allt är j**ligt bra grim som vanligt. Frågar en fråga: när kommer weapon pack Volume ll?? Redigerad 11 september, 2005 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Ja ljuddämparn till mac-11 är väl lite överdriven annars allt är j**ligt bra grim som vanligt. Frågar en fråga: när kommer weapon pack Volume ll?? Ljuddämparn e inte överdriven. om ni kollar på ett riktigt så får ni se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Ja ljuddämparn till mac-11 är väl lite överdriven annars allt är j**ligt bra grim som vanligt. Frågar en fråga: när kommer weapon pack Volume ll?? När det är klart hehe nej men jag vet inte, jag är ingen spåkärring så who knows Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Kommer du göra vapen så alla ersätts ( 1 som ersätter varje) eller kommer du göra så man kan välja och byta ut osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Kommer du göra vapen så alla ersätts ( 1 som ersätter varje) eller kommer du göra så man kan välja och byta ut osv. Ja dom flästa skutvapen iaf och det kommer finnas lite alternativ i varje "slot" men efter packen så kommer jag köra "singel moddar" med ett elelr 2 vapen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Hörru Grim gjorde du detta med vilja eller? + Att tec9 i spelet ser ut som en stor silenced pistol men låter som vanligt.. Kan du säga vad jag ska ändra för jag blir helt förvirrad! :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 (redigerad) Hörru Grim gjorde du detta med vilja eller? + Att tec9 i spelet ser ut som en stor silenced pistol men låter som vanligt.. Kan du säga vad jag ska ändra för jag blir helt förvirrad! :S Det är ju silenced pistol inte tec9 Gjort lite custom delar till M9 vad tycks? men vet inte vilken den skulle ersätta men får väl släppa den sj sen efter alla pack eller något som colt45 Redigerad 14 september, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 När det är klart hehe nej men jag vet inte, jag är ingen spåkärring så who knows Okej jag fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Det är ju silenced pistol inte tec9 Gjort lite custom delar till M9 vad tycks? men vet inte vilken den skulle ersätta men får väl släppa den sj sen efter alla pack eller något som colt45 Den på bilden e helt klart en uzi men det står Silenced 9mm, en massa vapen e huller om buller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Den på bilden e helt klart en uzi men det står Silenced 9mm, en massa vapen e huller om buller.. Nej det är ingen uzi det är en M-11 SWD med ljudämpare o den ska ersätta silenced.dff och silenced.txd vad är det du inte förstår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Nej det är ingen uzi det är en M-11 SWD med ljudämpare o den ska ersätta silenced.dff och silenced.txd vad är det du inte förstår? Ska det där se ut som en pistol? http://www.gtasajten.com/forum/uploads/pos...-1126639266.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 (redigerad) Ska det där se ut som en pistol? http://www.gtasajten.com/forum/uploads/pos...-1126639266.jpg Nej.. en sån här ( m-11) http://images.gunsamerica.com/upload/976489729-1.jpg Förstår du nu? Redigerad 15 september, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Nej.. en sån här ( m-11)http://images.gunsamerica.com/upload/976489729-1.jpg Förstår du nu? Den som är lång ska vara längre, och det som CJ håller i ska vara kortare om man ska gå efter den bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 (redigerad) Den som är lång ska vara längre, och det som CJ håller i ska vara kortare om man ska gå efter den bilden. ... Den på bilden ja skicka har inget magasin i . duh... omg.. Med magasin:: Magasinet sitter inte i. som du nog ser.. tror ja http://www.interq.or.jp/rock/nag-777/m11_swd_1.JPG Redigerad 15 september, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts