Mr.Magic Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Här är min första pistol med texturer. Fniss, BTW det stavas mod på engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Nej, Vapen är ett svenskt ord. @Grim Jag spammar inte, jag förklarar så håll käften. *REPORTED* Jag hadde redan förklarat så försök öppna ögonen när du är på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) Här är ennu ett av mina fula project jag håller på med och den här är rysligt fyrkantig {Jag vet inte om man kan laga bilar motorcyklar i sketchup?} Redigerad 28 augusti, 2005 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 {Jag vet inte om man kan laga bilar motorcyklar i sketchup?} Laga? XD Du har nämligtvis inte SCHUCKDOMMEN DYSSELECKSI. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 @ Nexus. Det blir säkert bra fortsätt att arbeta bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Här är ennu ett av mina fula project jag håller på med och den här är rysligt fyrkantig {Jag vet inte om man kan laga bilar motorcyklar i sketchup?} Står det Suzuki PV? gör en Suzuki K50 istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Här är ennu ett av mina fula project jag håller på med och den här är rysligt fyrkantig {Jag vet inte om man kan laga bilar motorcyklar i sketchup?} Posta detta istället i musik film o grafik för det börjar bli extremt jobbigt med alla saker du visar som alldrig kommer att komma in i gta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Vad vet du jag kanske har satt in alla i spelet men vill inte släppa dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Vad vet du jag kanske har satt in alla i spelet men vill inte släppa dom Det tror jag inte. Du är inte kappabel till något sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Det tror jag inte. Du är inte kappabel till något sådant. Haha!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Vad vet du jag kanske har satt in alla i spelet men vill inte släppa dom Det tror jag knappast på, men om du nu har det så får du ta o visa det du fått in i spelet istället för dina major ass crap modeler som är polys beasts och platta för att inehålla så mycket onödiga polys, så även ifall du hadde fått in dina vapen så hadde dom haft så mycket polys att dom hadde tagit upp plats för säkert 2 bilar o det finns inte hur mycket plats som helst i spelet för mods för spelet börjar lagga elelr gå sönder när det e förmycket så jag råder dig att lära dig modelera innan du postar massa platta poly monster här som inte ens kommer till gta, som hadde haft " 2 nerladdningar" "-10-betyg" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Det tror jag knappast på, men om du nu har det så får du ta o visa det du fått in i spelet istället för dina major ass crap modeler som är polys beasts och platta för att inehålla så mycket onödiga polys, så även ifall du hadde fått in dina vapen så hadde dom haft så mycket polys att dom hadde tagit upp plats för säkert 2 bilar o det finns inte hur mycket plats som helst i spelet för mods för spelet börjar lagga elelr gå sönder när det e förmycket så jag råder dig att lära dig modelera innan du postar massa platta poly monster här som inte ens kommer till gta, som hadde haft " 2 nerladdningar" "-10-betyg" Nu e du både skön och orättvis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Nu e du både skön och orättvis Barnet var hungrigt. Bra att någon matade honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) Det tror jag knappast på, men om du nu har det så får du ta o visa det du fått in i spelet istället för dina major ass crap modeler som är polys beasts och platta för att inehålla så mycket onödiga polys, så även ifall du hadde fått in dina vapen så hadde dom haft så mycket polys att dom hadde tagit upp plats för säkert 2 bilar o det finns inte hur mycket plats som helst i spelet för mods för spelet börjar lagga elelr gå sönder när det e förmycket så jag råder dig att lära dig modelera innan du postar massa platta poly monster här som inte ens kommer till gta, som hadde haft " 2 nerladdningar" "-10-betyg" Men förihelvete Grim, du är ett jävla as... Du måste ha nåt problem.. Du tror att DU är bäst... Så du menar inte att du gjorde så kantiga vapen från början? Nahe, nänä... Låt grabben posta sin kantiga grejjer här om han vill. Det är ett fritt forum Redigerad 2 september, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Men förihelvete Grim, du är ett jävla as... Du måste ha nåt problem.. Du tror att DU är bäst... Så du menar inte att du gjorde så kantiga vapen från början? Nahe, nänä... Låt grabben posta sin kantiga grejjer här om han vill. Det är ett fritt forum Det är just det som är grejjen det är inte fritt i denna topicen för här ska postas SA MODS inte sin framgång på modelering, och jag tog i en aning ja men det är för att jag e så trött på hans modeler som han alldrig lägger in o kallar sej 1337 moder btw börjat på Volume II Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) Det är just det som är grejjen det är inte fritt i denna topicen för här ska postas SA MODS inte sin framgång på modelering, och jag tog i en aning ja men det är för att jag e så trött på hans modeler som han alldrig lägger in o kallar sej 1337 moder btw börjat på Volume II Stavnings kungen är igång igen Edit: Nice gun Redigerad 2 september, 2005 av Wolfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) ''Volume II'' Me LIKE! Redigerad 2 september, 2005 av BigSmoke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Min Volume I e färdigt nu men jag kan inte ladda upp det med denna sega laptopen non som pallar lägga upp åt mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Hur stor e den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Hur stor e den? 2,90 MB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts