Mr.Magic Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Editerad på nytt Här e ett cj ansikte jag skinnat om Inte mycket skillnad, men e det något som e värt att lägga upp? *Bilder* nacken blev lite cp men jag pallar inte fixa det Svarta hitman =O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Här en en bild på alla vapen som ska släppas nästa helg... De är så sjukt snygga, omöjligt att inte bli imponerad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) tror jag kör på det men undrar bara vad ni tycker eller om ni har andra förslag? Can't wait. Kan du inte göra en sådan där SMG som är med på BETA bilderna, den finns med i VC också(Den som spawnas under trappan till savehous:et vid biker baren). Bild: Redigerad 27 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Nej det e manligt med stor ljud dämpare och mer realistiskt Men jag gjorde ju Mac-11 SWD med ju, det är samma fast utan ljuddämpare Btw vad tycker ni verkar bäst, Vp70M som tec9 med 18 kulor ivarje magasin som skuter uber snabbt eller Auto9 som tec9 med 38 kulor o skuter ubersnabbt som i filmen eller vp70 som DE o skuter ubersnabbt eller auto9 som DE o skuter ubersnabbt sj tycker jag att vp passar mer som DE för då håller han den som man ska göra och så blir auto9 med jämt med mac'en och så ser den het ut när man har 2^^ tror jag kör på det men undrar bara vad ni tycker eller om ni har andra förslag? Här en en bild på alla vapen som ska släppas nästa helg... http://img287.imageshack.us/img287/7317/vol12cr.jpg Hehe .. jag tänkte inte på att skuggan var bakvänd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Det stavas väl Volume på engelska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Det stavas väl Volume på engelska? Ja det gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Han kanske skrev det på svenska med mening? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Can't wait. Kan du inte göra en sådan där SMG som är med på BETA bilderna, den finns med i VC också(Den som spawnas under trappan till savehous:et vid biker baren). Bild: Det är en uzi smg, jag ska göra en sån till nästa pack och jag stavade fel till volume... men har den sparad i psd format så det går att ändra men jag tror jag ska göra en ny bild för det blev så kantiga konturer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Här e auto9 och en bild på g3sg1 i butiken http://img392.imageshack.us/img392/2008/auto92dc.th.jpg http://img392.imageshack.us/img392/6310/g9ti.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Snyggt, det skulle va kul att se ett av dina första vapen, eller va dem åxå såhär nice? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Har gjort ett svärd. har ej testat det ännu. Men vad tycks? Redigerad 27 augusti, 2005 av Balor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Det va ganska snyggt men inget jag skulle vilja ha i San andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Snyggt, det skulle va kul att se ett av dina första vapen, eller va dem åxå såhär nice? Jag e rätt ny med modelering mitt första 3d försök och vapen finns här på gtamods. Rätt kass med tanke på att den var felmodelerad och poly beast men här e den http://www.gtamods.com/index.php?ModID=405&Act=View Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Han kanske skrev det på svenska med mening? Var det därför han skrev weapon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Någon som har den här instalerad? För er som vill ha så finns den här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Var det därför han skrev weapon? Ja det är väll ett svenskt ord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Var det därför han skrev weapon? Jag har redan förklarat så sluta spamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Här är min första pistol med texturer. Redigerad 27 augusti, 2005 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Här är min första pistol med texturer. Ser ut som en bra början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Ja det är väll ett svenskt ord? Nej, Vapen är ett svenskt ord. Läs reglerna. INGA personangrepp. /A.A Redigerad 28 augusti, 2005 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts