FoxtroT Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 jo det är väldigt mycket, det är nästan presis som 2st av mina ak47's Jaa, men det var ungefär 2000faces som inte änns var synliga allså, skapligt onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Sorry för dubbelpost. Jag har en liten update på min modell Och bara 1200 faces : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Sorry för dubbelpost. Jag har en liten update på min modell Och bara 1200 faces : Ursäkta frågan... men vad för vapen är det? En AK5:a? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Sorry för dubbelpost. Jag har en liten update på min modell Och bara 1200 faces : Sådärja du börjar lära dig du kan ju öppna modellen i zmod och kolla hur polygonerna lägger sej för sketchup addar massa onödiga polys... tar ett tag innan man lär sej modelera bort dom.. pipan kunde haft lite mer polys dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Det är nog inte så farligt att pipan har lite polys öppna ett vapen från sa och kolla dom är inte så jätte bra gjorde andå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Det är nog inte så farligt att pipan har lite polys öppna ett vapen från sa och kolla dom är inte så jätte bra gjorde andå Jo men det e ju därför man gör nya finare vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Jag vet När ska du släppa dina vapen vill ha dom ju :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SA_ÄGER Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Hejsan jag vet inte riktigt om dett är rätt ställe att posta på för jag är ny här men annars får ni säga ifrån, jag började göra ett nytt vapen till San Andreas för et litet tag sen och tänkte visa up den här. Dett är min första riktiga modell så klaga inte så mycket. Den har runt 300 faces är det mycket i san ansreas eller Förlåt för jag verkar dum men jag är en no0b inom 3d lixom jag började igår Edit: HAr fixat smoothing groups bättre nu och en liten rättelse den ligger på 232 faces Redigerad 21 augusti, 2005 av SA_ÄGER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Snygg Välkommen till Gtasajtens forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Jag vet När ska du släppa dina vapen vill ha dom ju :'( Vill ochså släppa dom men jag har fortf problem med att koppla ihopp datorn Men efter detta packet släppts dröjer det nog ett tag innan jag släpper någt mer skolan kommer ivägen men har en Intratec dc-9 med custom mp5 sikte (aka Tec-9) 0ch en Beretta m9 competision deluxe m laser och ljud dämpare... tec9 är 80% klar med modellen och berettan e 20% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Ok hur lång tid tar det att göra ett vapen för dig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Ok hur lång tid tar det att göra ett vapen för dig?? Berorpå vilket vapen och hur snabbt jag gör det jag brukar sega mycket o göra annat samtidigt men typ 3 timmar kanshe, tar ju tid att göra texturen och att uv mappa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Och bara 1200 faces Min colt har 2008 faces Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) Ursäkta frågan... men vad för vapen är det? En AK5:a? Det är mitt egena vapen. Grim: Jag ska försöka fixa lite mera på pippan, nått mera som ser cepe ut? SA_ÄGER: Fan va fin! är det ditt första vapen eller!? Redigerad 21 augusti, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Min colt har 2008 faces Ochså väldigt mycket för den modelens förmer osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Jag vet håller på och tar bort lite onödiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Teen Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Hej jag är ny här men jag undrar vad man ska ha för program för att göra bilar Och när man laddat ner nån snygg sak som ni har gort var ska man lägga in den för den ska funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Hej jag är ny här men jag undrar vad man ska ha för program för att göra bilar Och när man laddat ner nån snygg sak som ni har gort var ska man lägga in den för den ska funka? Men ffs kan du inte läsa engelska eller? det står MOD-SHOWROOM!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Men ffs, kan du vara trevlig någongång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Har påbörjat textureringen av uzin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts