Nord Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Det är ju bättre att lägga in dom här en att skapa en ny tråd Jag har aldrig använt mig av detta uttryck, men idag gör jag ett undantag. ORD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Min första nrg500mod Min andra Vart lite bättre nu med färgen.. här ar en liten bild Redigerad 10 augusti, 2005 av Balor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Kom ihåg detta. Att tänka på: Allt ni postar tillhör oss. Ni kan alltså inte begära copyright på det som ni har skrivit eller uploadat. Taget ur GTAsajten - Forumet - "VIKTIGT! --- Nya Medlemmar " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Ronald gon fuck you up! Yeah, He's from McDonalds. http://img322.imageshack.us/img322/686/betaronaldindamofohouse25nv.png Beta V 0.2 test av Ronald McDonald. Redigerad 11 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Dagens lol (sanandreas edition) (:!!! den vill jag ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Nu e jag till baksigen iaf fre till sön i 2 månader Skulle vilja visa min nya p90 nu med jag har problem med att kopplaíhopp den här crappiga laptopen med min dator.... o hittar inte mp3'n så jag kan föra över bilderna Håller på med en tec-9 med custom mp5 sikte iaf o en beretta m9 kommer snart med iaf... och mitt vapen pack släpps när jag fott iårdning på den här skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Jag har gjort om en jacka till en ---- jacka om någon vill ha den eller ha bild skriv pm. Redigerad 12 augusti, 2005 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Här är en nazi jacka. Edit: Jag e inte nazist bara gjorde jackan på skoj :"> Edit: Jag tar bort bilden om det är imot reglerna att ha hakkors på bild Jävligt onödigt Jag ser det som stötande, därför är det mot reglerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Så nu har jag fixat det :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Så nu har jag fixat det :"> Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Jävligt onödigt Jag ser det som stötande, därför är det mot reglerna OMG! tobiasnilsson2! Någon som har förslag till Ronald McDonald byxmodel? Bild: Jag funderade på att ta Shorts och färga benen vita och röda. Redigerad 12 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jävligt onödigt Jag ser det som stötande, därför är det mot reglerna Men gayH! det är ju snarare coolt än stötande, lixom kontrastenb en färgad kille med med nazi jacka... har sj funderat på att göra sid vicious linne till cj non gång o fixa till hockeymasken med en motorsåg ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Ska jag läggaupp bilden igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Ska jag läggaupp bilden igen Ja jag håller med Grim de e lite tufft att va en Afroamerikan med Nazzi-jacka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Sånt här skall EJ förkomma i mitt forum. Det är en sak som är säker. /A.A Redigerad 13 augusti, 2005 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Jag lägger upp bild snart. Men för att ha den måste man va vit för min cj va vit och då måsta jag göra om jackan så händerna och hallsen också va vitt, men jag kan göra en med svarta cj också om någon villha Kan du skicka den till mig?? Redigerad 13 augusti, 2005 av Wolfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Är din cj vit då.BBalljackrstar.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Är din cj vit då. Nej men jag har kvar den sen innan så jag kan göra han vit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Jag lägger upp bild snart. Men för att ha den måste man va vit för min cj va vit och då måsta jag göra om jackan så händerna och hallsen också va vitt, men jag kan göra en med svarta cj också om någon villha Fan vad ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Fan vad ful. Käfften... Dinna egna skin e inte häller så fina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts