Tackleberry Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 @Speeder: Orkar du med att göra en lista med alla mods i denna tråd? På det sättet kan denna tråd också bli nödvändig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Orkaaaaaaa.... MÅste du skriva då!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hur fan skinnar man till SA? När jag öppnar min gta3.img för att exportera .txt filer så står det bara: "Unable to find .dir file". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hur fan skinnar man till SA? När jag öppnar min gta3.img för att exportera .txt filer så står det bara: "Unable to find .dir file". Fråga i Denna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Lee Jeans. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=29817 Nice, vilka byxor "Replace:ar" de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Nice, vilka byxor "Replace:ar" de? Blue Jeans i Binco tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Uppdaterad med lista i första posten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Hehe mitt skin (adam ZZ Gör honom utan filsingar nästa gång(jag är inte gay eller nåt sånt) Redigerad 22 juni, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Vad heter (Blue) Rag i IMG filen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Ett nytt par jeans Riktigt"Najjs" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dompa Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 MÅste du skriva då!? aaa jag måste skriva orka eftersom jag inte fattar hur folk ORKAR byta hudfärg på en karaktär i ett PC spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Här är min egen gjorda tröja och keps och Pani's Jeans. @KalleR: Ditt vita skin ser lite konstigt ut, han ser bara ut som en Albino. Jag menar han har fortfarrande "neger näsa", stora läppar o.s.v. Redigerad 22 juni, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 @KalleR: Ditt vita skin ser lite konstigt ut, han ser bara ut som en Albino. Jag menar han har fortfarrande "neger näsa", stora läppar o.s.v. Ställer du upp och gör om modellen till mig med programen som inte finns så är jag tacksam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Ställer du upp och gör om modellen till mig med programen som inte finns så är jag tacksam Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hmm jag får välkomma tillbaks nu efter sidan updaterats o visa lite som jag gjort till SA. hoppas SA dff filtret släpps snart här e min mac-11 med updaterad skin specielt gjord för SA så den ser mer "thug" o sliten ut. http://gtaparanoia.web.infoseek.co.jp/cgi-bin/imgbbs/koroimg/1118588980.jpg och här e min nya spas12 som jag nyligen blev färdig med http://gtaparanoia.web.infoseek.co.jp/cgi-bin/imgbbs/koroimg/1119462864.jpg jag har 32 vapen som jag ska försöka göra innan sommar låvet e slut så om ni gillar detta så kan jag visa mer sen och släppa dom här på sidan om ni vill? jag håller just nu på med en g3sg1, bilder kommer väl inomkort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Snyggt som vanligt Spas 12 är riktigt grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 .hoppas ditt temperament är nere nu. och att du inte spammar sönder forumet med vapen och vägg-klättrande-tegel-skol-bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 .hoppas ditt temperament är nere nu. och att du inte spammar sönder forumet med vapen och vägg-klättrande-tegel-skol-bilder. Sluta spamma Sj ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Sluta spamma Sj ffs .där rök den delen av temperamentet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Ställer du upp och gör om modellen till mig med programen som inte finns så är jag tacksam Nej tack. Nice vapen, Grim Redigerad 23 juni, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts