GRIM(back Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Jag vet att dom e kantiga för jag gör dom inte seriöst bara på runt 5-10 minuter, här är en smg. http://img82.imageshack.us/img82/7271/smg9ie.png Cool! en tec9 (användes i columbine massakern) ska ochså göra en sån snart, ska göra den eller en m79 buckshot nu fär ak'n e ju färdig som ni ser--> http://gtaparanoia.web.infoseek.co.jp/cgi-bin/imgbbs/koroimg/1123118381.jpg Redigerad 4 augusti, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Snygg Vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Här är min shotgun m11. http://img158.imageshack.us/img158/2035/shotgun1pr.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Här är min shotgun m11. http://img158.imageshack.us/img158/2035/shotgun1pr.png Nästa stora vapenmoddare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Här är min shotgun m11. Varför står det 1337 mods när u inte ens fott in några i spelet? Redigerad 4 augusti, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta::::Sa Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Kan du lägga upp den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Kan du lägga upp den Vem pratar du till? btw me ûber skillZ on photshop ^^ Bilden borta. Här finns folk som inte bör se sådant här. Jag vet, hon var påklädd, men det kan uppfattas stötande ändå. / A.A Redigerad 4 augusti, 2005 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Men aa plz vem har inte sett bar hud på stranden till ex? hon hadde ju bikini, jag vet den är lite porrig men jag driver lite med den amerikanska kulturen btw här är en bild jag har visat lite mer av detaljerna finns lite mer... alla mina vapen har mycket detailjer som dessa pallar bara iunte visa massa bilder e ju roligare o få se dom sen i spelet... har ett smg pack på G nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Jag sa ju att jag bara sitter och gör vapen som jag inte lägger in och det tar runt 10 minuter att göra dom :"> , och jag skrev bara 1337 elit för det såg coolt ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Varför posta dom i san andreas mod showroom om man inte ska lägga in dom i sa??!?!?!?!?!?!?!?!!!???!??!!?!?!?!?!?!?!??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Men aa plz vem har inte sett bar hud på stranden till ex? hon hadde ju bikini, jag vet den är lite porrig men jag driver lite med den amerikanska kulturen btw här är en bild jag har visat lite mer av detaljerna finns lite mer... alla mina vapen har mycket detailjer som dessa pallar bara iunte visa massa bilder e ju roligare o få se dom sen i spelet... har ett smg pack på G nu... Jävligt fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Jävligt fint! Thx btw nexus lägg ner lite mer tid o få in dom i gta för jag ser att du har tallang, bara du övar o fixa polyconten Redigerad 4 augusti, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Thx... Ska börja göra lite seriösa moddar bara jag tränat lite mer . Sen va var det för uber skillz du gjort i photoshop Redigerad 4 augusti, 2005 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Jag vet ett gevär som Grim skulle kunna göra! Ett .22-kalibrigt, men det ser grymt ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Thx... Ska börja göra lite seriösa moddar bara jag tränat lite mer . Sen va var det för uber skillz du gjort i photoshop En tjej i bikini som höll en ak47 så hadde jag lagt på min btw kolla denna fott in ak'n nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Måste ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Ingen bild när CJ håller i den?...skulle va cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Ingen bild när CJ håller i den?...skulle va cool Jorå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Lägg upp på gtamods nu eller skicka till min msn AdamZZ@thepiratebay.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts