Wolfi Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jag kan inte fixa denna Kan du testa och ladda ner den och försök få in dom. Länken! Please :'( Kan jag väll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Kan jag väll Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Tack! Funkade tyvär inte för mig heller :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Min smg!haha. Den vart liite ihop tryckt på bilden och jag har inte photoshop på den här datorn så jag gjorde bakgrunden me paint 1337 my ass Redigerad 30 juli, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag visar väll min fina fantasi bil då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag visar väll min fina fantasi bil då Haha cool!! fast kommer nog bli svårt o få in i sa med tanke på att hjulen o dörrar ska vara i olika layers osv.. här e en ak47 jag håller på med som har 619 hitils Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Tack jo men det går ju och ordna men det verkar ändå inte vara någon som kan hjälpa mig att få in mina bilar å jag orkar inte lära mig det . edit här är en vinge också som kanske får sitta på bilen senare. Redigerad 30 juli, 2005 av Jesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Eller är den snyggare så här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ploster Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 När kan man ladda ner dina vapen GRIM(back)??? Vill ha dom så snygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 1337 my ass Han kanske tycker att det är 1337 men bara för du är typ bäst på forumet på att göra vapen så tycker jag inte att du ska "nedgradera" dem andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Han kanske tycker att det är 1337 men bara för du är typ bäst på forumet på att göra vapen så tycker jag inte att du ska "nedgradera" dem andra Jo det tycker han nog men man e inte 1337 när man wastar polys och inte har några kulor i magget @Ploster: Jag la upp ett vc pack med gamla skit vapen jagt gjort här på sidan... men mina nya har jag problem med att få in har inte riktigt haft tid till att testa massa men det kommer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Gjort färdigt Hudsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Gjort färdigt Hudsen MEH!.. När får vi se dom in-game? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 MEH!.. När får vi se dom in-game? "Patience is your friend"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 "Patience is your friend"... I know.... *Djup Suck* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 I know.... *Djup Suck* Håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Lite framsteg på ak'n 1105 polys btw non som kan hitta ak47 med granatkastare? en sån granatkastare rambo har på sin? funderar att göra en ver med det ochså... Redigerad 31 juli, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Är det en sån här Grim http://www.rm-equipment.com/0AK-47-M203PI.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Är det en sån här Grim http://www.rm-equipment.com/0AK-47-M203PI.JPG Hmm nästan men thx ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts