GRIM(back Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Framsteg... inte långt kvar förens mina vapen finns i san andreas vapen butik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Snyggare än original... MKT snyggare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Hur lägger man in ett moddat vapen i spelet. Alltså gör t.ex. min tändsticksask till .dff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Hur lägger man in ett moddat vapen i spelet. Alltså gör t.ex. min tändsticksask till .dff Det funkar inte korekt än... mitt förslag e att vänta på "en buske" med zmod i som ahr sa dff filter, det ska jag göra iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Min hundkoja LÄNK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Min hundkoja LÄNK Nice, men varför finns det inga djur i GTA? Det skulle vara coolt om det skulle gå att modda djur. Redigerad 19 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jag har faktiskt gjort en hundmodell, skitful men den duger. Dock bara en CAD LÄNK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jag har faktiskt gjort en hundmodell, skitful men den duger. Dock bara en CAD LÄNK Det var ju inte 3d, lite onödigt att visa en bild du ritat i en gta san andreas mos showroom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Men förlåt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Det var ju inte 3d, lite onödigt att visa en bild du ritat i en gta san andreas mos showroom Tror snarare att det är en 3d model som är renderad i ett program utan skuggor och reflektioner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Tror snarare att det är en 3d model som är renderad i ett program utan skuggor och reflektioner... Kan va så men det ser ut som att han spenderat 2 sekunder i paint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Tror snarare att det är en 3d model som är renderad i ett program utan skuggor och reflektioner... Nej han sa presis förlåt, och så ser man att det inte är 3d så stfu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Nej han sa presis förlåt, och så ser man att det inte är 3d så stfu Härligt att vi har en så trevlig kille som dig på det här forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Härligt att vi har en så trevlig kille som dig på det här forumet. Np Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Det funkar inte korekt än... mitt förslag e att vänta på "en buske" med zmod i som ahr sa dff filter, det ska jag göra iaf Jag kan fixa det åt dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jag kan fixa det åt dig.. Kan du fixa åt moi också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jag kan fixa det åt dig.. Thx se till o logga in snart eller imorn bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Nej han sa presis förlåt, och så ser man att det inte är 3d så stfu Stfu själv... kunde lika gärna vart som ja sa... finns vissa program som arbetar så BTW han sa väll förlåt för att du skulle sluta klaga på honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Stfu själv... kunde lika gärna vart som ja sa... finns vissa program som arbetar så BTW han sa väll förlåt för att du skulle sluta klaga på honom... Nej det kunde det inte för att det VAR EN BILD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 OMG ge dig dumma unge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts