GRIM(back Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Här e en ny mac-11 swd jag gjort... polycount 2000 http://gtaparanoia.web.infoseek.co.jp/cgi-bin/imgbbs/koroimg/1121443038.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Ska du fixa in dom i sa elle?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Ska du fixa in dom i sa elle?? Nää det e därför jag visar dom i SanAndreas Mod-showroom det är inte 2 det är i det är bara 2 olika vinklar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jag vet att det inte är 2 men jag menade alla dina vapen mods du har gjort miljontals ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jag vet att det inte är 2 men jag menade alla dina vapen mods du har gjort miljontals ju Alla jag har postat här ska ju va till sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Ni vet att ni kan ändra så att man kan köpa vilka plagg som helst i vilken affär som hels va? Hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Updaterade texturen och gjorde en alternativ ver med ljuddämpare Vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Snygg Men överdrev du inte lite med ljuddämparen?? (lång som in i helve**) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Snygg Men överdrev du inte lite med ljuddämparen?? (lång som in i helve**) Nope Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Klar med min solstickan granat nu. Fattas bara att få in den i spelet. Polycount c:a 950 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Klar med min solstickan granat nu. Fattas bara att få in den i spelet. Polycount c:a 950 Nice pinner o GRIM(back !!!! Lugna dig med ditt språk / A.A Redigerad 15 juli, 2005 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Klar med min solstickan granat nu. Fattas bara att få in den i spelet. Polycount c:a 950 950?? det är typ som halva min mac, kan man få se wirefram på den?? såg bra ut men vilken ska den ersätta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Orkar inte fixa wire nu, rendern tog c:a 10 min att fixa så det får göras senare men dom flesta polygonerna fin si huvudena på tändstickorna, men jag har gjort halva tändstickorna bara för att dra ner på det. Själva boxen är på c:a 30 polygoner. [Edit] Min första versin av asken hade tre lager med kompletta tändstickor och då låg den på c:a 6000 polygoner, det jag kan göra för att skära ner på det är helt platta tändstickor men får se hur det blir med den saken senare. Modellen ska ersätta handgranaten, det är därför den kallas för Solstickan granat. Redigerad 15 juli, 2005 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Orkar inte fixa wire nu, rendern tog c:a 10 min att fixa så det får göras senare men dom flesta polygonerna fin si huvudena på tändstickorna, men jag har gjort halva tändstickorna bara för att dra ner på det. Själva boxen är på c:a 30 polygoner. [Edit] Min första versin av asken hade tre lager med kompletta tändstickor och då låg den på c:a 6000 polygoner, det jag kan göra för att skära ner på det är helt platta tändstickor men får se hur det blir med den saken senare. Modellen ska ersätta handgranaten, det är därför den kallas för Solstickan granat. Du kan nog lika gärna gör stickarna till en textur bara för det komemr bli omöligt att se dom små stickorna i cj hand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Denna topicen börjar bli dammig... Här e en p90 jag håller på med... inte färdig än som ni nog ser.... 794:POLYS Kommer nog bli snyggt för att vara ett så fullt vapen.....ni måste hålla med om att dem e fula. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Kommer nog bli snyggt för att vara ett så fullt vapen.....ni måste hålla med om att dem e fula. Dom e skit coola! det e bara cs som får dom att se fula ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Okej...slår vad om att din blyr snygg iaf ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Går det att göra så att han skjuter iväg tändstickorna istället för att han kastar iväg hela asken ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Går det att göra så att han skjuter iväg tändstickorna istället för att han kastar iväg hela asken ? Nej... möjligt vis om den ersätter rocket launcher och ersätter raketerna med stickorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts